klinkt misschien heel stom met 16 weken echo gehad voor het geslacht en dat bleek een jongen te zijn maar mijn gevoel blijft zeggen het is een meid echt heel vervelend!! meer mensen die dit hadden?
Haha dit had ik ook. Maar op elke echo is duidelijk zijn piemeltje te zien, dus is echt een jongen. Ik moest wel even wennen aan het idee, maar hij is nu van harte welkom
jaadenk ook omdat ik de echo foto zo raar vind! nog een weekje dan de 20 weken echo dan kan het bevestigd worden en dan is er geen twijfelmeer
Hier ook hoor. Ik dacht ook; dit wordt een meid, dat kan niet anders En het is toch echt een knul! En heel erg welkom hoor! Ik zeg nu, ik krijg een zoon
Ja hoor hier inmiddels 37 weken zwanger van een jongen. Zat bij de eerste 2 zwangerschappen wel goed. Elke echo( en ik heb er heel wat gehad werd het weer bevestigd het is echt overduidelijk een jongen) En wat overtuigd van een meisje. En deze dus niet. Ik zag het zelf op de echo gelijk. Het was even wennen. Maar vind het heeeeel leuk. .... Het went heeel snel. al heb ik soms bij sommige meisjes kleren aaaaah (jammer ). Maar ben heel leuk voor mijn dochter wezen winkelen dat hielp ook.
hier net zo... daarnet echo gehad en het geslacht was duidelijk te zien (verrassing voor ons want had het niet zo vroeg verwacht)... en ja hoor weer een knulletje... ben wel blij, maar had echt verwacht dat het deze keer een meid ging zijn
Bij mij juist andersom dacht echt dat t een jongen werd. Dat gevoel had ik vanaf het begin al maar tis toch een meid. Ik ga ook nog even op de 20 weken echo wachten. Maar tis wel even wennen idd