Zwanger... Vandaag toch maar de test gedaan (onder druk van mijn aanstaande) en ik ben zwanger.. super!
Wauw, proficiat! Nog een zwangerschapskwaaltje dus (opgeblazen gezicht ). Geniet ervan en veel succes!
ik ben niet zwanger ik werd het gewoon die woensdag 9 mei.. ik heb nog wel last van een opgeblazen buik ik ga toch maar eens wat meer bewegen
Hoi hoi, Heb sinds een week of 2 ook last van een opgeblazen gevoel. Ik stond er eigenlijk helemaal niet bij stil maar nu ik dit allemaal lees denk ik: he dat ken ik. Ik heb van mezelf al wel iets een buikje maar s'ochtends is die normaal wel wat platter maar sta er nu ook mee op, heel vervelend! Ook kan ik hem niet meer goed inhouden wat ik normaal wel doe maar dat voelt heel zwaar aan... Hij doet trouwens niet echt zeer maar als mijn vriend en per ongeluk tegen aan stoot of iets, dan doet het ineens wel meer zeer. Ik moet eigenlijk overmorgen ongi worden heb ook wel iets last van steekjes en ongigevoel maar heb helemaal geen afscheiding wat ik normaal wel heb voor mijn ongi. Maar goed je lichaam kan goede trucjes met je uithalen dus moet maar afwachten. Ben wel benieuwd! Succes allemaal! Liefs Annika
Ik heb exact hetzelfde annika, maar ben niet zwanger, het buikje is er ook 's ochtends al, maar 'k heb gewoon flink last gehad van mijn darmen denk ik. Hopelijk is het voor jou beter nieuws!
Ik had het bij de vorige cyclus ook. Mijn buik was hard, pijnlijk en leek wel veel dikker. Buik inhouden lukte ook niet. Dit heb ik gehad tot 3 dagen voor mijn menstruatie. Dus bijna 1,5 week. Mijn darmen waren ook helemaal van slag en veel honger en na het eten nog steeds een honger gevoel hebben (lege maag gevoel).