ben ik zwanger geworden van mn vriend.. wil hij dolgraag mn zoontje als zijn kind erkennen en samen met de andere toekomstige kleine en mij gaan samenwonen en echt een gezinnetje te worden.. allemaal leuk en aardig.. krijg ik vannacht een sms van een vriend dat mijn vriend met een andere staat te zoenen in de kroeg :x **** dat hij is! geen idee hoe ik er nu mee moet omgaan had mijn ouders net verteld dat ik zwanger ben van de tweede en die waren heel positief en blij dat het van hem is. krijg morgen de eerste echo en dan doet hij dit dus
Beetje kinderachtig van die vriend, ik zou zeggen wees nu volwassen en geef hem een keus. Vergeven en door gaan of meteen afkappen. Maar eerlijk is eerlijk die gene van wie jij dat berichtje hebt gehad Hoe betrouwbaar is die eigenlijk?
Ok dan... Misschien moet je nagaan of het een betrouwbaar smsje is en natuurlijk je vriend er op aanspreken. Dit is natuurlijk geen gedrag dat bij een aanstaande vader hoort. Kan hij zijn verantwoordelijkheden wel aan?
ik heb hem ook al een bericht gestuurd maar die komt nog niet aan... maar ik geloof diegene van wie ik het hoorde wel. en mn gevoel zegt dat mn vriend niet gaat ontkennen. mja ik vind het gewoon moeilijk allemaal. want het liefste zou ik tegen hem nu willen schreeuwen en hem uitschelden en zeggen dat hij mag opdonderen en dat ie niet mee gaat naar de verloskundige morgen. maar andere kant.. het is dus wel zijn kind. maar ik kan je nu al zeggen dat ik morgen niet vrolijk op de tafel lig als ik de echo krijg
Oh ja, omdat het zijn kind is heeft hij natuurlijk wel het recht om lekker te gaan feesten en jou te bedriegen? Wat is dat nou weer voor een onzin. Trouwens, het is nu al half 8 en je vriend is nog niet thuis???
Och meid, wat erg voor je! Helemaal nu je kleintje onderweg is! Ik zou zeggen, dumpen die gast. Is dus niet te vertrouwen, maja zo ben ik en die keuze moet jij natuurlijk helemaal zelf maken! Veel succes ermee en geniet toch maar lekker van je echo!
we wonen nog niet samen... ik zit in een begeleid wonen samen met mn zoontje en hij woont nog bij zn ouders. maar goed zal wel horen wat zn antwoord is.. ben heel erg benieuwd wat ie me te vertellen heeft.
Pff... Ja joh! Ga lekker zitten wachten op zijn antwoord.. Stabiel begin ook om te beginnen, nog geen eens samenwonen maar hij die nog bij zijn ouders woont, hij die lekker gaat stappen en vreemdgaat! Prima start voor een toprelatie hoor!
Wat een uiterst asociaal en respectloos bericht!!! @topicstarter, heel veel plezier alvast bij de eerste echo van jou kindje! Probeer even niet aan je vriend te denken en te genieten van dat moment. Zodra jou vriend weer "aanspreekbaar" is het gesprek met hem aan gaan. Persoonlijk zou ik mijn vriend niet direct zonder te praten aan de kant zetten omdat ik hoor dat hij heeft gezoend met een ander. Maar dat ligt ook totaal aan ieders situatie. Succes!!
Tja, het is MIJN mening. Ik vind dit geen goede basis voor een relatie en vind het zoenen met een ander uiterst respectloos als je vriendin een kind van je draagt, maar nogmaals dit is mijn mening.
Ik zou hem mooi een sms sturen: Ik weet wat je heb gedaan krijg de T.... en veel plezier met je leven!!! En dan morgen voordat je naar de verloskundige moet bellen met de mededeling dat hij NU moet komen, dan samen naar de afspraak en dan weer een tijdje negeren en "duidelijk" maken dat je er helemaal klaar mee bent! Hij zal zich rot gaan voelen (hihihi) en na een tijdje weer normaal doen natuurlijk. Misschien doet ie het dan nooit meer! haha
Och jeetje, voordat je die man helemaal uit je leven band zou ik toch even afwachten wat hij erover te zeggen heeft hoor... Je kunt er toch normaal over praten? Tuurlijk is het rot, maar met praten bereik je meer dan smsjes sturen die ook weer op verschillende manieren geinterpeteerd kunnen worden. Ik zou hem bellen, en zeggen dat ik gewoon even met hem wil praten, geef hem even de tijd om het uit te leggen, en leg dan zelf uit dat je dit niet oke vind, en wat het met je doet... Dat is meer volwassen dan heen-en-weer smsen, en wie weet kom je er weer sterker uit. Ik heb de afgelopen 5 jaar ook wel ruzie en onduidelijkheid gehad in mn relatie, maar alleen als je het uitpraat kom je toch ook weer dichter tot elkaar? Wie weet voelt hij zich er wel ontzettend rot over, is toch geen reden lijkt mij om de deur meteen dicht te smijten...
Ja hoor omdat de een nog bij de ouders woont is het geen goede basis voor een relatie. Wat een onzin!! Ts confronteer je vriend met het berichtje van zijn vriend en kijk naar zijn reactie. Dan weet je meteen of het waar is of niet. Hij is wel de vader en jij vind dat hij recht heeft op zijn kindje. Maar hij heeft totaal geen recht om jou zo te bedonderen meid. Xxxxxx
Hoelang zijn jullie samen en hoe oud is je partner? Klinkt als een zeer onvolwassen "kerel" Als het echt waar zou zijn zou hij van mij echt kunnen oprotten en dat is nog mild gezegd. Dan zou hij van mij ook niet mee mogen naar de VK morgen. Hij bedonderd zijn zwangere vriendin dan bewust, maar wil wel mee naar de VK? Dat zou d'r bij mij niet in gaan en had hij eerder moeten bedenken voordat hij z'n tong in een ander hing En hij reageert niet op je telefoontjes of niks? Wat een lul de behanger
Ik zie dat je in een begeleid wonen project zit, misschien is het verstandig om eens bij je begeleider/mentor aan te kloppen? Die kunnen je vast goed helpen want hier krijg je heel veel meningen van mensen, maar je moet uiteindelijk toch je eigen beslissing maken en ik denk dat het misschien handiger is als je het met iemand bespreekt die jou begeleid dan alle reacties die je hier krijgt! Succes ermee!
Hij vraagt nogal wat van je om hem ook in de erkenning mee te nemen van je andere kindje. Daarnaast wordt hij vader van een kindje samen met jou... Beide gegevens brengen nogal wat verantwoordelijkheid met zich mee. Dat moet je kunnen dragen, anders moet je er niet aan beginnen vind ik... Door met een ander te gaan staan zoenen is natuurlijk onvergeeflijk, zeker gezien je situatie. Die erkenning zou ik sowieso even op de lange baan schuiven... Daarvoor mag hij zich wel even van zijn volwassen en beste kan laten zien. Praat er met hem over. Over en weer smsen vind ik nogal onhandig en ook niet echt 'volwassen'. Dit is nogal wat... Roep hem maar op het matje. Kijk even wat hij zegt en bedenk voor jezelf wat je met de situatie aanwil als blijkt dat het echt zo is allemaal. Het is zijn kindje in jouw buik ja... maar laat 'm zich dan gedragen als een verantwoordelijke, volwassen papa-in-wording!!!
ken hem nu 9jaar.. we kregen voor het eerst in januari met elkaar en toen is het door wat problemen een tijdje uitgeweest. maar toen we elkaar weer zagen was de klik er weer en kregen we weer wat. het was ook niet de bedoeling dat ik zwanger raakte. maar we waren beiden ook tegen abortus. dus we besloten er ook gewoon voor te gaan. hij is zelf bijna 22 en ik ben net 23. dus we schelen een jaar. ik voel me hier echt behoorlijk klote onder. gisteravond stuurde hij me nog dat hij van me houd en me mist. en vervolgens flikt ie me dit. ik heb zo erg naar de eerste echo toegeleefd en nu het zo ver is voel ik me klote omdat meneer zich niet kan gedragen... mannen.. je kan soms beter kippen houden!
Persoonlijk vind ik dit een wel goed advies. Het is allemaal al naar genoeg en dat de situatie niet ideaal is snap je zelf waarschijnlijk ook wel. Verder probeer alles niet te veel van hem te laten afhangen ("ik hoor wel wat zijn antwoord is") maar probeer te bedenken wat je zelf wilt. Andersmans meningen zijn aardig bedoelt, maar iedereen is anders.