Wie heeft dat ook ....dat je voelt als beebje draait? Ik heb dat zeker 2x per dag, dat ik voel hoe ze in mijn buik draait en het is zo'n gek gevoel...krijg dan ook meteen een keiharde buik. Wie nog meer?ben benieuwd...
ja hoor, af en toe denk je oooowww wat lief. De andere keer wordt je er gewoon misselijk van zulke salto maakt ze!
hij wilde met een week of 29 draaien bij mij geloof ik maar dat ging niet helemaal goed. zn hoofd ligt al zoiezo vanaf 24 weken beneden, en dat is niet meer verandert t/m nu. ik voelde ineens een hele harde bal schuin beneden (denk zn hoofdje) normaal voel ik daar niks namelijk maar het leek of ie klem zat. het deed zo'n zeer. zoveel druk boven en beneden. hij lag helemaal schuin. ik ging er helemaal van zweten, echt niet normaal. en toen gelukkig na een paar minuten ging ie terug en was de pijn weg..
Ik heb een keer gehad dattie zo hard draaide en op een ader terecht kwam.. werd er gewoon flauw van.. moest echt even gaan liggen toen
lekkere draaikontjes Ons mannetje deed het ook vaak tot week 28 toen lag hij met zijn hoofd beneden en is toen gelijk ingedaald!
Was het maar zo Hier ligt de kleine vanaf het begin al in stuit, naar mijn idee is hij na de 25 weken zeker niet meer gedraaid. Bewegen voelde ik hem genoeg maar draaien... ho maar... Over 2 weken staat er dus een keizersnede gepland.
ik ben inderdaad erg benieuwd hoe dat voelt. junior is erg aanwezig, maar ik kan nog niet ontdekken waar zijn hoofdje of kontje ligt.
Jups hier ook!! Tis een heel raar gevoel, net geen pijn maar super gevoelig. Idd mn hele buik beweegt en word keihard! Hij ligt bij mij heel er vaak in stuit en soms voel ik hem zowel tegen mn blaas als tegen mn ribben schoppen/boxen Mn ribben beginnen trouwens ook al lekker gevoelig te worden. Dat beloofd wat hihi8)
Ja he! dat draaien!! Pfff doet bij mij soms echt pijn.. Wordt je buik idd keihard en pijnlijk.. Lijkt wel of ze bij mij soms wel 10 x op een dag draaid hihihi. En maar schoppen tegen me blaas en dan weer me ribben
ooooooooo hier ook. mijn hele buik beweegt. en kleine zou al ingedaald zijn. Ik vind t wel een naar gevoel hoor. Ben blij dat hij beweegt, heeeeeeeel blij, maar dat schuiven........
Kan me voorstellen dat je het zou willen voelen.. Maar geloof me.. Bij mij voelt het heel naar en doet vaak pijn.. Kan het niet echt omschrijven hoe het voelt maar een beetje alsof de beeb van binnenuit heel hard tegen je buikwand aandruk om naar buiten te kunnen zeg maar.. en alsof er van alles door elkaar wordt gedraaid.. heel apart
Twee zwangerschappen (ok, de oudste met 30 wk. geboren, maar toch) en nog nooit gevoeld. Ik hoor er zo vaak over maar ik heb dat draaien echt nog nooit gevoeld.
Hier draaide in het begin ook mijn maag mee voor mijn gevoel haha. Nu is ze zo groot dat het draaien volgens mij niet meer gaat, nu schuift ze meer. En wat ze ook doet, is d'r beentjes strekken of zoiets, lijkt net of ze meer ruimte wil maken in mijn buik hahah.
Hier ook veel gedraai de laatste tijd. Echt pijn doet het niet, maar het is een naar gevoel. Gelukkig gebeurd het tot nu toe altijd als ik rustig zit, want dan wordt die kleine superdruk.