Ik heb dus sinds 2 dagen enorm last van me tandvlees! Het is opgezet en het doet onwijs iritant pijn!!! :x Zo zeurderige pijn.. Heb eigenlijk in mijn hele zwangerschap wel wat last van me tandvlees,snel bloeden enzo bij het tandenpoetsen.. Maar nu doet het gewoon pijn! Heb ook al de tandartsassistente gevraagd wat ik kan doen.. die zei: goed schoonhouden doormiddel van flossen en met een tandenstoker werken en met je tandenborstel goed poetsen.. dus ik dat vanochtend met mijn tandenborstel beetje masseren en doen... auuwwww!!!! Ik kon wel door me tegels van me badkamervloer zakken van de pijn!!!!!!!! Dus dat is ook niks! Nu spoel ik al met van die zakjes Bocasan van oral B, heb er net even mee gespoeld in me mond. Maar het is nog een vervelende pijn! Dus mischien heeft iemand dit ook.. en of weet er iemand mischien wat ik hier aan kan doen???? Help,help,help??!! Want wordt er s'nachts gewoon van wakker door de pijn! Liefs,Diamaria
ik heb dit ook vaak , vooral als ik met normale tandpasta poets!! ik poets nu altijddddd alleen nog maar met paradontax..... de groene of rode, en dan heb ik echt nooit last van , of het is na 1 dag een stuk minder het heeft een heeerlijke frisse nasmaak, alleen als je poetst proeft het een beetje zoutig, dit duurt een paar dagen ,maar als je er mee blijft poetsen proef je dit op den duur niet meer, en je tanden voelen echt heel lekker schooon aan, vind het echt super tandpasta! mnisschien moet je t eens proberen liefs muis
Niemand meer tips Verga soms van die kl*te pijn aan me smoel! :x Spoel me rot met die mondshit van bocasan oralB... maar helpt nog nie ech heel veel! Is er nog ander mondwater of iets wat ken helpen Of moet ik gewoon maar weer de tandarts belle??? Alle tips zijn welkom!!!! Liefs,Diamaria
Jazeker! Bedankt! Maar vroeg me gewoon af of er nog meer tips waren.. Alles is gewoon welkom,want het gaat niet 1 2 3 over Morgen kan ik pas naar de winkel..en zal het dan ook zeker ff gaan halen xxx
Ja hoe vervelend ook, maar blijven masseren met tandenborstel. Liefst 3 x pd. Je zou ook bij de aphotheek perio-aid kunnen halen. 1 x pd spoelen 2 weken lang. Mocht het eerder beter zijn dan wel eerder stoppen met spoelen. Meer kan ik er niet van maken. Sterkte
Nou ik heb nu paradontax tandpasta speciaal voor je tandvlees enzo..mondspoeling,2 verschillende...en een zachte tandenborstel.. en ik poets en spoel me een slag in de ronte de hele dag..en is t over NEE!!! :x Dus helaas moet ik morgen ech maar ff naar de tandarts... hopelijk kunnen ze iets doen! Want t wordt alleen maar erger! Liefs,Diamaria xxx
Hier een waarschijnlijk niet zo'n fijne tip van een prof... JUIST WEL poetsen op je tandvlees en JUIST WEL flossen en stoken!!! Dit doet zeer. Klopt. Maar als je het niet doet dan wordt het helaas alleen maar erger met mogelijk blijvende problemen.. (in het ergste geval loszittende tanden/kiezen als gevolg) Daar komt trouwens ook de uitdrukking: "een kind, een tand" vandaan. Het bloeden wijst op een open wond van je tandvlees. Als daar bacterien bijkomen gaat het mis. De enige manier om deze bacterien te verwijderen is poetsen en flossen/stoken.. Dus hupsakee aan de schoonmaak!! Google: zwangerschaps gingivitis. sterkte xleo
heey ook ik heb kei veel pijnlijk tandvlees kan er snachts ook niet van slapen nou spoel ik wel met zout mrja dat helpt ook niet echt
Dankjewel voor jullie reacties! Ik kan gelukkig zeggen,dat het vandaag iets beter ging.. Ben dus inderdaad goed aan de schoonmaak gegaan.. heb dus zachtere tandenborstel genomen,om inderdaad het tandvlees gewoon zachtjes te poetsen,wel 2 minuten lang er elke x overheen.. en heb paradontax tandpasta, en Elmex mondspoeling! En volgens mij gaat t nu helpen... tenminste dat hoop ik echt! Want het kan inderdaad zooo een pijn doen! Dus inderdaad gewoon eroverheen poetsen en masseren.. En ik doe het poetsen wel zo een 4a5x per dag als t lukt,en het spoelen nog wel vaker.. Hopelijk gaat t snel over! Anders moet ik alsnog naar de tandarts.. Liefs,Diamaria xxx