hallo allemaal, ik ben gelukkig weer zwanger!!!!! ik vraag me alleen af of zalm en vissticks uit de diepvries goed voor je is? want vis is wel goed, maar om het nou steeds bij de visboer te halen word zo'n dure hobby. alvast bedankt
Ik neem aan dat je het niet bevroren gaat eten . Vacuumverpakte vis wat koud wordt gegeten wordt afgeraden. Na verhitting worden schadelijke bacterieen gedood.
als je een beetje degelijke vriezer hebt, vriest ie dusdanig goed dat ook door bevriezing alle eventuele bacterien zijn gedood smakelijk
Bacterien gaan niet dood door kou, ze vermenigvuldigen zich alleen minder snel (of helemaal niet als het erg koud is), maar blijven wel in leven. Verhitten blijft wel nodig, maar dat doet ts ook. Trouwens: niks mis met vissticks, maar er is ook niks specifiek goed aan. Die worden niet van vette vis gemaakt en daar zitten dus niet die bouwstoffen in die zo goed zouden zijn voor het zenuwstelsel en de hersenen.
alleen vacuuverpakte vis mag niet . zoals bv gerookte zalm, of paling. wel weer als je het verhit. maar niet zo op een broodje