bloedverlies na vrijen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yvetje1982, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Goeiemorgen allemaal!
    Ik heb me net toch wat raars gehad..Weet niet goed wat ik ervan moet denken..Ik en mijn vriend hebben vanochtend geklust,en toen ik van hem afging lag er bloed op zijn buik..Ik ben gelijk naar de wc gegaan en toen ben ik nog meer bloed verloren.Echt heel vreemd.Moet pas over 5 dagen ongesteld worden en heb ook verder geen krampen.Alleen afgelopen maandag dus wel,echt heel erg,had ik een topic over geopend.Ik heb ook al de hele week ontzettend pijnlijke tepels.Zou dit een hele vroege miskraam kunne zijn of innestellingsbloeding?Volgens de calculator was die afgelopen maandag.Sorry voor het lange verhaal maar was toch wel een beetje geschrokken :(

2. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
  3. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi Meid,

Het kan ook een bloedvat zijn geweest of een klein wondje, hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid, is het bloeden nu gestopt ?

Liefs, Bibu !

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hoi!

Heb er zelf geen ervaring mee, maar je hoort weleens dat er van binnen een adertje kan springen....

Misschien even HA bellen voor advies?

Groetjes

5. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ben ff gan kijken,en heb he nog steeds...Heb een inlegkruisje in,en die is nu vol..Heb geen krampen.Raar he?

6. Angelique79

22 jan 2007
    76
    0
    0
    hallo,

ik zelf heb erook geen ervaring mee,maar kan een wondje zijn en anders gewoon ff inderdaad de huisarts bellen en horen wat hij of zij ervan zegt.
    succes

7. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Als je nog steeds behoorlijk bloed verliest zou ik het even in de gaten houden en als je het niet vertrouwt even de HA bellen.

Succes, Bibu !

8. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ja dankjewel! :)

9. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ik vloei nog steeds :( weetecht niet wat het is...Voor mijn gevoel is het gewoon een héle vroege miskraam ofzo...Had echt het idee dat er iets uit me weg vloeide.Heel vreemd...

10. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    ik heb er niet veel verstand van, maar kan het niet je ongi zijn die iets eerder is gekomen?
    Misschien kun je idd even de HA raadplegen?
    succes !
    xxx

11. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    hoihoi,
    Ik heb bijn a geen bloedverlies meer...De HA wil ik niet meteen bellen,misschien is er niks aan de hand..En ik ben nog nooit eerder ongesteld geworden,wel later..1á2 dagen.Ben al bijna een jaar met de pil gestopt en heb een regelmatige cyclus.Ik zie het wel..Zal ik als ik dinsdag niet ongesteld ben wel een testje doen?

Deel Deze Pagina