Hee dames, Ik moet het even kwijt. Ik voel me zo kut.. We zijn nu zo'n 15 maanden bezig met zwanger worden.. We waren zwanger toen we een jaar bezig waren maar dat is helaas een miskraam geworden.. Om me heen word iedereen maar zwanger, ook mensen die er niet eens mee bezig waren.. En moet zeggen ik gun het ze echt hoor, maar ik wil ook zo graag. Ben dan echt jaloers... Ook ben ik af en toe echt bang dat het ons niet gegund is... Ik weet dat jullie hier niks mee kunnen, maar moet het echt even kwijt... Probeer elke keer zo luchtig mogelijk te doen, maar het lukt me bijna niet meer..
Wat vervelend voor je zeg.. En 15 maanden is al best lang inderdaad. Ben je al eens langs de HA geweest??
Helaas weet ik hoe je je voelt. De teller staat inmiddels op 9 (!!!!!!) mensen die ik ken die zwanger zijn. Vind ik best wel moeilijk... Hopelijk zijn wij ook allemaal snel aan de beurt!
Dit blijft frustrerend Begrijp heel goed dat jet het ff kwijt wil en dat kan juist hier. En idd ben je al bij de ha geweest? Misschien kan die verder helpen... Veel sterkte en succes!!
Voor dat we zwanger raakte heb ik er met de huisarts over gehad. Zou gaan regelen dat mijn vriend ook bij die huisarts zou komen zodat het wat makkelijker gaat met de info enzo. Maar toen waren we zwanger dus heb dat allemaal niet door gezet.. Denk dat als ik nu daar heen ga dat ze dan zegt dat we nog even moeten wachten omdat het laatst gelukt is en daardoor dus weten dat we wel zwanger kunnen worden... Maar wacht deze maand nog even af. Heb net mijn eisprong gehad en volgens mijn berekeningen moet ik 8sept. Ongie worden. En ben 9sept. jarig dus hoop op een heel leuk verjaardagscadeau.. mocht het niet zo zijn ga ik maar langs de huisarts..
Grappig, wij zijn ook mei 2012 begonnen en heb ook 8 sept mn nod Ik snap hoe je je voelt! Hier komen ook alleen maar meer zwangeren bij wanneer zijn wij nou ook eens aan de beurt..
Frustrerend hè.. wij zijn een maand later begonnen dan jullie en ondertussen zijn er mensen zwanger geraakt die veel later zijn begonnen dan wij en dat maakt me soms echt kwaad. Het is onze beurt! Vind het echt naar van mezelf dat ik zo denk, maar ik kan niet meer blij zijn als iemand me zulk nieuws vertelt.
Ik geeft het eerlijk toe ik kon het mensen op een gegeven moment echt niet gunnen! Het klinkt heel hard maar ik kon niet bedenken waarom zij wel en ik niet! En idd en mensen die het dan schuld bewust gaan vertellen dat ze zwanger waren en dat ze het zo rot voor me vonden (je wilt aan de andere kan ook niet dat ze je overslaan maar ik wilde vaak graag wegrennen was). En dan ben ik er niet zo lang meebezig geweest als jij dus ik vind dat je je heel sterk houd sappho! En dat meen ik!
Snap je gevoel helemaal meis! Het is ook erg lastig. Ik hoop dat jullie wachten niet te lang meer op de proef gesteld gaat worden! Dikke knuffel!
ik snap je wel wij zijn namelijk al 2 jaar bezig en om ons heen raken ook een aantal mensen zwanger wij zijn inmiddels zo ver dat we genieten van ons leven samen en alles wat daarbij hoort zonder rekening met een kindje te hoeven houden en we genieten van de kinderen van onze vrienden alleen de lusten en niet de lasten probeer t voor jezelf leuk te houden t leven zonder kinderen anders ga je er aan onder door en dit klinkt allemaal makkelijk maar voor ons is t ook heel moeilijk geweest maar als je je leven alleen maar laat beheersen door een kindje te willen word t er ook niet beter op. sterkte en je mag me altijd een pb doen
Herkenbaar verhaal ... wij zijn inmiddels al ruim een jaar bezig. En het lijkt net of iedereen om je heen maar zwanger is en kinderen krijgt. Onze eerste zijn we 9 maanden mee bezig geweest, waarop de verloskundige zei dat dat lang was, maar dat vond ik helemaal niet! Gaf toen de pil de schuld, zat daar al ruim 8 jaar aan. En dan denk ik maar waarom lukt het een ander wel ... Af en toe even dip en een traantje.
Hey meisje, Goed dat je van je afschrijft. Het is ook een verdomd moeilijk proces. Ik trek zwangere vrouwen ook altijd slecht, maar denk er voor mezelf altijd maar bij.. misschien is zij ook wel heel lang bezig geweest. Dat helpt mij. Anyway, je HEBT ALLE RECHT om je k*t te voelen. Doe dat vooral ook af en toe. Vruchtbaarheidsproblemen gaan dieper dan wat dan ook, tot de wortels van je menszijn.. Maar na een tijdje down zijn.. ook weer kop op, schouders eronder!! Geef de moed niet op.
Ik herken je gevoel prima. Wij inmiddels 19 maanden verder en ik word in maart en april tante.. Ben erg jaloers en snap niet waarom het ons niet gegund is. Hou vol!