Ik ben heel erg trots op mijn dochter en op mezelf! Moest er voor haar geboorte sterk rekening mee houden dat ze niet bij mij zou kunnen drinken vanwege haar hartafwijking. De keizersnee zou ook niet meewerken volgens veel verpleegkundige (werd gezegd na haar geboorte). Ik kon haar vanwege directe opname op de neonatologie pas na een 1,5 dag voor het eerst proberen aan te leggen. Ook niet handig volgens velen. Maar toch deel ik trots mede dat Rhodé al 6 maanden bij mij drinkt! We hebben er voor moeten vechten maar het knokken is beloond! Met 4 en met 5 maanden heeft ze 2 zware operaties ondergaan met IC opname. Daar kreeg ze mijn melk via een sonde. En binnen een paar dagen was ik weer aan het voeden met haar in mijn armen. De plakkers, de slangen, de piepende monitoren... ons maakte het niets uit.. We hebben ons er letterlijk samen doorheen geslagen! Als ze bij me dronk voelde ik haar letterlijk sterker worden. Ze wilde en wil zo graag. Mijn knappe borstvoedingsbaby, die iedereen heeft doen verbazen. Ik ben zo vreselijk trots !!!