ik weet t niet meer hoor! zondag een test gedaan met ochtend urine van idyl. er kwam een heel vaag streepje, echt heel vaag. en deze verdween weer na ongeveer een uur. smiddags een test gedaan van kruidvat 2v5 en deze was negatief. vandaag voelde ik me zoooo beroerd.. misselijk,rugpijn,buikpijn,hoofdpijn en duizelig. zat echt niet lekker in mijn vel. dus net op aandringen van mijn vriend nog een 2v5 gedaan en ook hier een heel vaag vlekje leek het wel, een streepje was het niet echt. ik weet gewoon echt even niet wat ik met mezelf aanmoet hoor! ga morgen toch maar gelijktijdig met mijn vriend opstaan om nog een test te doen met ochtendurine. o krijg alle vaagje vlekjes/streepjes niet op de foto trouwens. je ziet ze gewoon echt niet op de foto.
dat is inderdaad heel vaag & irritant. zo weet je echt niet waar je aan toe bent. ben benieuwd wat er morgenochtend uit komt. succes in ieder geval !
Ik weet het niet zeker, ik zie wel een streepje maar hij lijkt mij iets te veel naar links te staan. Ik hoop dat het positief is voor jullie.
Nou die is toch wel duidelijk hoor.Die van mij was in het begin nog veel vager haha. Voorzichig proficiat
vanmorgen met ochtendurine 2v5 gedaan en clearblue maar ben niet zwanger. laat die ongesteldheid maar komen dan!
he jammer, van de foto die jij plaatste dacht ik toch echt dat je zwanger was. Ik heb ze wel vager gezien.
helemaal niks nakkes nada bij de kruidvat test. ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. ergens blijft het knagen dat ik misschien toch nog zwanger ben. zoals mijn zus net zei, zolang je niet ongesteld bent is er hoop...
Ik hoop voor je dat het door gaat zetten! En die testen zijn echt niet altijd betrouwbaar hoor! Streepje is streepje is onzin! Onderstaande test had ik vorige maand, maar mooi NIET zwanger! Veel succes met het wachten!
naomi houdt er rekening mee dat je je ook raar kan voelen van het stoppen met de pil?? Ik zou echt even afwachten of je ongi komt , en dat kan best weken langer duren dan dat je zou verwachten
ik zie nu ook wel een streepje hoor...ik had ook een heel vage test net zoiets als jij EN alle zwangerschapssymptomen die ik had toen ik zwanger was...een paar dagen later kwam alles eruit (niet alleen bloed) dus kan bevruchting zijn geweest en mislukte innesteling...baal baal...we gaan voor een tweede...ik hoop dat je alsnog een posi test hebt over een paar dagen!!!
hallo meiden, ben inmiddels bijna 2 weken overtijd. de klachten die ik had zijn weg, maar test nog steeds negatief met kruidvat. heb vandaag de doktersassistente gebeld om te vragen hoe lang het mag duren voordat ik ongesteld word. ze zei dat het wel een half jaar kon duren , heb haar wel verteld dat mijn eerste test wel een vaag streepje had, en dat vond ze toch wel raar. ik mag nog 5 dagen wachten en mag dan een afpraak maken en urine inleveren. dus we wachten nog 5 dagen af.
Jeetje wat een onzekerheid. Wat balen dat je die dagen ook nog moet wachten. Veel geduld toegewenst...pffff