Leuk boek over de zwangerschap?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dalia03, Dec 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dalia03

Dalia03 Lid

Oct 11, 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik dit op de goede plaats post, maar weet iemand een leuk boek over zwanger zijn, met mooie plaatjes?

Ik ben eigenlijk op zoek naar een boek wat leuk is om zelf te lezen, maar wat ook geschikt is om met de kinderen (6 jaar) in te kijken. Waar ook per week instaat hoe groot het kindje is, wat het kan enz, met plaatjes, zodat ik straks de meisjes kan betrekken bij de zwangerschap van hopelijk hun "brusje"!
    Misschien een beetje vroeg, want ik ben nog helemaal niet zwanger, maar ik ben altijd graag goed voorbereid :)

Ik heb al op internet gekeken, maar er staan ZO VEEL boeken op dat ik door de bomen het bos niet meer zie :p

Heeft iemand een aanrader?
    Bedankt!
    Dalia

2. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Van mijn buurvrouw heb ik veilig zwanger van Beatrijs Smulders aangeraden gekregen voor als het zover is. Volgens haar duidelijk, informatief en niet te zoetsappig. Of er plaatjes per week in staan weet ik niet. Die kun je wel op internet vinden. Google maar eens zwangerschap van week tot week.

Als je trouwens voor jezelf een grappig boekje boekje wilt om te lezen, krijg nou tieten van Claudia de Breij.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb een fotoboek van lennart nilsson, prachtig! Ligt er wel aan hoe oud je dochter is. Het zijn echte foto's en dus geen plaatjes.

4. Dalia03

Dalia03 Lid

Oct 11, 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Babke: Bedankt voor je berichtje. Ik ben eigenlijk wel op zoek naar een boek met echt de plaatjes / foto's erin. De meiden vinden samen een boekje lezen echt geweldig, en ze vinden het heerlijk om in fotoboeken te bladeren. Dus hoewel ik weet dat je het allemaal op Internet kan vinden wil ik echt graag een boek.

@ Marieke: Bedankt voor je berichtje! Mijn dochters zijn 6. Ik heb dat boek inderdaad gezien op Internet. Ik hoop dat het ook geschikt is voor die leeftijd, dat vind ik moeilijk inschatten.

Groetjes, Dalia

Share This Page