Hoi dames, Vandaag heb ik mij man uitgezwaaid op schiphol. Hij is voor 3 weekjes naar het buitenland. Dat het me zwaar zou vallen had ik wel verwacht. We zijn namelijk superclose en hij is ook echt mn maatje. Ook was heel de omgeving er ook een beetje door van slag (schoonouders etc.). Want ja, is maar 3 weekjes, je mist iemand toch. Nu valt het me echter wel heel zwaar. Heb al een paar dagen voor vertrek heel erg lopen snikken en het houd maar niet op. Het is met vlagen, opeens grijpt het me naar de keel en ben ik verdrietig. Nu vraag ik me af, zullen die zwangerschapshormonen er ook mee te maken hebben? Het is namelijk wel veel zwaarder gevallen dan ik dacht. Mn man moest ook erg snikken, zo erg was ik aan het huilen... Wie ervaringen met deze emotionele huilbuien? Groetjes
Heb ik ook hoor, soms begin ik te wenen voor iets banaals en zeg dan al wenend: het zijn weer mjin hormonen he. Maar andersom heb ik ook momenten waarbij ik ineens woedeuitbarstingen kan krijgen voor iets stoms en ik me serieus gestressd voel en triestig en kwaad en....... Denk dat de hormonen er een groot stuk verantwoordeiljk voor zijn hoor. xxx
Hoi, nou dat zouden inderdaad de hormonen wel eens kunnen zijn hoor. Ik zat van de week sinterklaas liedjes te zingen met mijn kleinen man van 3 jaar en kreeg een brok in mijn keel, was heel emotioneel. Dat heb ik normaal nooit. Tja, hormonen doen veel met je lichaam. Groetjes Carolina
Fijn om te horen ; ), Al voel je je zo rot, dan kun je het ook een beetje op de hormonen afschuiven. Pfoe...moet nog 3 weken dusse hoop dat de hormonen snel omslaan in een superhappy bui ofsow
ja heel herkenbaar, mijn mannetje zit zelf op dit moment voor 5 weken in Duitsland voor zijn werk.. ik vind het ook verschrikkelijk.. heb heel erg zitten huilen toen ie weg ging... en mijn mannetje, die echt nooit huilt, en zeker niet bij het bijzijn van andere, had ook tranen in zijn ogen van mij.. ik mis hem zoo erg, en inderdaad met vlagen kan je heel erg verdrietig zijn en de tijd gaat zoo langzaam als je elkaar moet missen maar de hormonen spelen ook zeker een grote rol.. je voelt je al rot, omdat je hem mist en dan ook die rot hormonen nog erbij :x
Ocharme, ik zou het ook verschrikkelijk vinden, mijn vriend is 2j geleden voor een weekje naar Amerika op reis geweest (ik durfde niet mee) en wat heeft die week lang geduurd zeg! Ik was zooo blij toen ik hem terug zag. We zijn het wel gewend om elkaar constant te zien, maar ik moet wel toegeven dat je weet wat je mist eens het s ff weg is hoor. Probeer het positief te bekijken, kan misschien een boost geven in je relatie he? De vonken zullen eraf vliegen eens jullie terug in elkaars armen kunnen liggen. Veel sterkte alvast en je hebt natuurlijk nog steeds dit forum om je hartje s te luchten he.
Heel herkenbaar Umhudaifa. Afgelopen zomer ging mijn moeder op vakantie voor 6 weekjes. En ik ben heel erg close met haar, ze is echt een steun en rots in de branding voor me. En ondanks ik met mijn man achterbleef was ik helemaal van streek. Ik keek al heel erg tegen de vertrekdatum op. Op schiphol was ik zo verdrietig. Ik heb de hele weg terug naar huis moeten huilen. Voelde me doodongelukkig omdat ze een paar weekjes weg was. Ik denk dat het wel heel erg met je hormonen heeft te maken. Ik vind het altijd minder leuk als ze weg gaat op vakantie etc, maar dat is dan alleen dat moment en dan ben ik het alweer vergeten. Nu was ik echt inmens verdrietig. Heel bizar! Je gevoel wordt gewoon heel erg verterkt denk ik. Heel veel sterkte nog die paar weekjes.
Zooo erg herkenbare verhalen. Ik dacht echt dat ik me aanstelde. @mamasuusje: 5 weken : O, nou dan moet ik niet klagen vind ik.... Ik hoop echt dat de dagen snel gaan. En idd ik had ook wel de gedachte van je weet nu echt wat je mist en je bent dubbel zo blij als ie terug is...Dat zal zeker een boost geven. Ik moet er maar gewoon even doorheen, maar als je herkenbare verhalen leest dan kan je dat toch een beetje gerust stellen. Bedankt dames...
ja ik weet precies hoe je je voelt hoor.. echt niet leuk ik hoop ook dat de dagen snel voorbij gaan.. en het zal zeker goed zijn voor je relatie, omdat je ontzettend blij zal zijn om elkaar weer te zien!