net zwanger, buikpijn HELP.......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door roos23, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Sinds woensdag weten wij dat we zwanger zijn.
    Nu heb ik al vanaf dinsdag pijn in mijn onderbuik. steken, het idee dat je ongesteld bent een beetje zo'n gevoel.

Nou wordt ik toch onzeker omdat ik verder helemaal geen klachten heb. Niet misselijk geen gevoelige borsten....

Zijn er misschien meer mensen die dit gehad hebben of dit kennen?

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ja hoor, hier ook ;)
    verder ook niet veel klachten.
    Hier is het in de loop van een paar dagen ook wat minder geworden, maar af en toe deed het flink zeer hoor!

Het komt vast goed..... succes!

3. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    jahoor, het kan de innesteling van het kindje zijn.. en dat kan je voelen.. ook ongesteldheidskrampen kan je nog een aantal weken voelen.. dus niks aan de hand;)

4. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    erg herkenbaar die buikpijn. ik voel het vooral rechts en richting mijn lies. had vanmorgen, 2 dagn voor mn nod, een supersuperlicht streepje, dus ik hoop toch echt dat de test niet liegt en hij morgenochtend lekker paars kleurt:) maar die stekende zeurende buikpijn heb ik ook, soms vlagen van misselijkheid, maar ook nog geen zere borsten. hihi gelukkig ben ik niet de enige:)

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    je hoefd je echt geen zorgen te maken toen ik net wist dat ik zwanger was had ik ook echt vrezelijke krampen deed zelfs de eerste week een inleg kruisje in omdat ik er van overtuigt was dat me ongi eraan kwam ... maar nee die kwam niet en pas vanaf 8 weken kreeg ik hele zere tietjes..

6. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik had dit ook helemaal in het begin. De pijn was zelfs nog heviger dan gewone menstruatiekramp.Ikwerd er snachts wakker van. Ik dacht ook steeds dat ik ongi werd maar dat bleek het toch niet te zijn. Ik denk dat het er gewoon bij hoort en dat de ene het meer heeft dan de ander. Waarschijnlijk is er niks aan de hand hoor.

7. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Bedoelen jullie in het begin het de eerst week?
    Of hoever waren jullie ongeveer?

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik was toen 4 weken en de krampen hebben aangehouden tot ongeveer 7 weken en oook nu af en toe nog s een krampje maar t schijnt bandenpijn te zijn en juist een goed teken

9. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Hoi hoi

Ik heb het bij mijn eerste ook zo erg gehad. Nu (net zwanger :) ) voel ik ongesteldheidskrampen die ongetwijfeld erger worden tot een week of 8 Ten minste dat hoop ik! Het is niet fijn maar dan weet ik inderdaad ook dat het goed zit!

Liefs

10. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Super bedankt voor jullie reacties!
    Dit doet je echt goed want je wordt toch wel erg onzeker.
    Maar nu denk ik maar gewoon dat het een goed teken is :D

11. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik heb ook de ongi ''klachten''''pijn'', maar er werd mij ook al verteld dat dit erbij hoort!

12. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik heb het ook! Vooral 's avonds...

13. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Als je geen buikpijn hebt, is dat dan ook goed? :p Ik heb nl nergens last van. Heel soms weleens een krampje maar niet echt pijn te noemen. Heb alleen vanaf het begin af aan al pijnlijke borsten maar verder merk ik nog nix van m'n zwangerschap.

14. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    ik heb de eerste anderhalve week dat ik overtijd was ook ontzettende buikpijn gehad menstruatie achtige krampjes maar toch ook niet (raar ik weet het) maar bij mij was alles goed
    dus maak je maar niet te druk probeer lekker te ontspannen

liefs ancie

15. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo meiden!

Het hebben van buikpijn tijdens de 1e weken van je zwangerschap is heel normaal.
    Er gebeurd heel wat in je baarmoeder... :)
    Je baarmoeder begint te groeien en trekt aan je banden...bandenpijn...
    Ik had het ook toen ik zwanger was van onze dochter en zat er toen ook best wel over in, want het voelt idd alsof je ongi wordt.
    Bij mij is het helemaal goed gekomen, want we hebben inmiddels een gezonde meid van ruim 11 maanden!

Geniet maar lekker van jullie zwangerschap, het gaat helemaal goedkomen!

Liefs Elly.

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

dat is normaal, zie alle andere topics daar over maar eens ;)

17. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    hallo!
    Ik weet sinds vanochtend 11.00 dat ik zwanger ben...HOEI! Maar ook ik heb van die ongi-krampen hoor, ik was er ook van overtuigd dat ik gewoon ongi werd, maar de test zei toch even anders! JOEPIE! Maar ik zit mijn mama-blaadjes ( mijn beste vriendinnetje bevalt 13 januari, heb al haar boekjes nu...) door te lezen en daarin wordt inderdaad uitgelegd dat dit het oprekken van je baarmoeder is! Dus komt goed! En verder heb ik ook geen klachten! (AFKLOPPEN!)
    Liefs, Pluis

18. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai miekiepluis, gefeliciteerd! wanneer had jij een positieve test? welke test het je gebruikt. ik hoor zoveel verhalen over al die testen...pff

19. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik heb de kruidvat testen gedaan en ook voor clear nog wat....

Deel Deze Pagina