ik denk dat ik zwanger ben maar testen negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gelukje7, 23 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

10 okt 2011
    190
    0
    0
    Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis
    Hoi meiden,
    Ik zal mij kort voorstellen. Ik heb nu een zoontje van elf maanden. Bij hem duurde het anderhalf jaar voordat we zwanger raakte. We kregen onderzoeken maar alles was goed. Maand voordat we met behandelingen zouden starten werd ik zwanger. Dolgelukkig natuurlijk. Toen ons zoontje vier maanden was, werd ik ongepland zwanger. Van 1x onveilig. Even schrikken maar toch gelukkig. Helaas werd dit een miskraam. Nu zijn we weer enkele maanden bezig en ik denk echt dat het nu raak is alleen de testen blijven negatief.
    Mijn cyclus van afgelopen maanden was
    35-41-42-37-33-38-31
    Ik zit nu op dag 37. Elke maand voel ik overduidelijk dat ik ongesteld wordt. Buikpijn hoofdpijn en rugpijn. Ik kom een kilo aan en ben niet te genieten. Nu heb ik nergens last van. Geen pijn, niet aangekomen etc! en dat had ik bij mijn zoontje ook. Ik heb nu sinds gisterenavond leuk aan mijn borsten, wordt er gek van. Dit had ik bij hem ook en geen een keer eerder gehad. Tenminste niet zo. Maar de kruitvat testen blijven negatief (gisterenochtend laatst gedaan)....houdt mijn lichaam mij nu zo erg voor de gek? Bij mijn zoontje testte ik op dag 38 licht positief.
    Groetjes

2. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Gezien je onregelmatige en vaak lange cyclus denken ik dat je met testen gewoon nog even geduld moet hebben. Je testte bij je zoontje ook pas op dag 38 licht positief. Alles kan dus nog denk ik! Maar natuurlijk hoop ik dat je gevoel gelijk heeft.

3. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Overigens kan je lijf je behoorlijk bedriegen met al zijn signalen... En ook die oer-overtuiging van 'deze keer weet ik zeker dat het raak is, ik voel het!' is niet betrouwbaar. Weet ik uit ervaring... Ik hoop uiteraard met je mee, maar bereid je er (om teleurstellingen te voorkomen) op voor dat het ook anders gaan.

4. tachake87

tachake87 Lid

23 sep 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes meid met het zwanger worden. Wij zijn ook bezig voor een tweede kindje. Ik zou zeggen vertrouw op je gevoel. Nog even op de tanden bijten.
    Grtjs

5. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Ook hier blijven de testen negatief. Nu 5 dagen overtijd. Afgelopen donderdag was m'n NOD. En m'n cyclus is elke keer zo'n 31 dagen. Nu op dag 36. Wij wilden volgende maand weer verder met de mmm na 2 maanden rust. Maar ik moet pas bellen als ik ongi ben...
    Veel succes nog met wachten en hoop voor je dat je binnen nu en paar dagen een positieve test in handen hebt!

6. 2jees

2jees Niet meer actief

Bij onze oudste had ik ook pas na een week positieve testen..

Deel Deze Pagina