Volgende maand wordt onze dochter 2 jaar. Heeft een oudere zus van 4, 5 jaar Wat gaan we geven en de rest van familie Iemand tips
Duplo? Stofzuiger, winkelwagentje, kassa, pop, spellendoos toverland (haba), (mijn eerste) boomgaard (haba)
Hier ook bijna 2 en op het lijstje: Duplo Magisch tekenbord Knutsel spul/klei Dekbedovertrek voor groot bed Trap tractor voor buiten Wheelie bug Slee Bon voor indoor speeltuin Net gehad oa; Keuken plus toebehoren Boekjes Toet toet (is er ook voor meisjes) Eigen lounge stoelzitzak Dvd sprookjesboom
Loco bambino Haba spellen zijn idd superleuk Pop Grote houten kralen Dvd nijntje de film Houten poppenwagen ( krijgt ze van ons dinsdag ) Cd met liedjes Boekjes (mama kwijt, stoute hond, nijntje, muizenhuis enz) Speldjes/elastiekjes Dekbedovertrek voor dr nieuwe bed Van die grote ministeck pinnetjes
D. krijgt, denk ik, een loopfiets. Wat we verder gaan vragen...ik denk dingen als Bunny Boo, Boomgaard, puzzels, boekjes, badje voor de pop en verder heb ik nog even geen idee.
Dit was ons kado aan onze dochter die 2 dagen terug 2 jaar is geworden Loopfietje van 3 tot 5 jaar en ze is er erg blij mee . Ze heeft verder die pop in haar armen gekregen die praat en maakt geluid. Hello Kitty lego, playmobiel 1-2-3, serviesje van lalalaloopsie en nog meer babypoppen, Dora verstoppertje, en een Dora zing en praatpop. Veel mensen hadden dit keer afgebeld ivm ziek zijn en griep.