Ze komen eraan!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Toveren, 8 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toveren

    Toveren Lid

    2 jan 2006
    20
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Ik had een NOD opgegeven voor 12 februari, maar aan het zware gevoel in mijn buik, heb ik zo'n idee dat de :evil: er aan zitten te komen. Dat betekent toch weer een cyclus van 25 dagen ipv 28. Zo zie je maar: bij de eerste 2 kinderen zonder moeite meteen zwanger, en nu niet. Ik zal er wel te veel mee bezig zijn. Of zal de leeftijd een rol gaan spelen.....

    Als het zover is laat ik het natuurlijk weten.

    Groeten Luno
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    even verplaatst naar zwanger worden..
     
  3. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    He, dat zou balen zijn luno!!

    Wel een korte cyclus....
     
  4. Toveren

    Toveren Lid

    2 jan 2006
    20
    0
    0
    Bedankt Natasja, ik wist inderdaad niet zo goed waar ik het neer moest zetten. Ben nog niet helemaal thuis op jullie site, maar ik doe mijn best.

    Groet
    Luno :oops:
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    geen probleem ;)
    Daar zijn we voor...
     
  6. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Maar ongiklachten kunnen toch ook nog zwangerschapsvoortekenen zijn?? Nog even hoop houden. Welke ronde is dit voor je?
     
  7. Toveren

    Toveren Lid

    2 jan 2006
    20
    0
    0
    Dit is mijn 2e ronde (pas?!).

    Ik ben net bij de accupuntuur geweest (voor mijn schildklier). Ik had haar verteld dat ik bezig ben met zwanger worden. Ze gaf aan dat ze het niet kan "voelen" als het zo in het begin is, maar dat ze wel kan "voelen" of ik snel ongesteld wordt. Dat was volgens haar niet het geval, maar aan het zware gevoel in mijn onderbuik heb ik toch een ander idee erover.

    Nu maar hopen dat dat voortekenen zijn van "misschien" een zwangerschap en niet dat de :evil: er aankomen. Ik heb tot maandag de tijd. Daarna kan ik gaan testen. Zal je zien dat ik nu een cyclus heb van 30 dagen ofzo.

    We houden hoop, we zien het wel. DUIMEN DUS!!!
     
  8. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik duim voor je. Maar je kunt dus echt nog niet stellen dat het nu moeizaam gaat, het zwanger worden. Het is pas je tweede ronde, dus kop op! Maar ik weet als geen ander dat ieder wachten te lang duurt (ook al zit ik "pas" in ronde 5)
     
  9. Toveren

    Toveren Lid

    2 jan 2006
    20
    0
    0
    Ben ik absoluut met je eens!!! Maar inderdaad, wachten duurt altijd lang.... en meestal ben je toch een half jaar bezig. Dus gelukkig nog niet depri ;) !!!

    Jij natuurlijk ook succes!! Vind je ook niet dat het wachten altijd zo lang duurt voor dat je NOD er aan komt!!!
     
  10. Toveren

    Toveren Lid

    2 jan 2006
    20
    0
    0
    Had ik toch gelijk. Ik voelde het al aankomen en ja hoor de :evil: :evil: :evil: zijn gearriveerd!! En nee.... het is GEEN innestelingsbloeding helaas!!

    Op naar de 3e ronde. Ik moet nog even uitrekenen wanneer die is en zal hem op de nieuwe lijst erbij zetten.

    Groeten allemaal
    Luno
     
  11. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Jammer voor je Luno.
    Veel succes in de volgende ronde.

    Silly
     
  12. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Succes de volgende ronde!
     

Deel Deze Pagina