Hallo dames, Een vraagje, Wanneer zijn jullie gestopt of gaan jullie stoppen met het slikken van foliumzuur? Kan het kwaad wanneer je foliumzuur langer slikt dan nodig? Liefs, Modo
ik heb begrepen dat je met 10 weken kunt stoppen met foliumzuur. ik denk niet dat het kwaad kan dat je het blijft slikken alleen het heeft geen zin meer. het is voor afwijkingen vh centrale zenuwstelsel te voorkomen.
En slikken jullie daarna nog wel multivitamines? Het lijkt verstandig om de wat algemenere vitaminebommen te blijven slikken zodat de beeb echt niks te kort komt. Wat denken jullie? Liefs en bedankt voor de antwoorden Liefs, Modo
Ik slik helemaal niets extra's zelfs geen vitamine... Mijn vk zegt dat als alles goed is dat je dan geen extra dingen hoef te nemen en mijn bloed hebben ze laatst getest en alles was goed mijn ijzer was een half puntje minder als toen in het begin van de zwangerschap....
de eerste 12 weken wel gedaan maar zoals hierboven geschrveen als je normaal eet mis je niks aan vitamines. daarbij je kindje haalt uit jouw lichaam wat hij/zij nodig heeft dus het zou puur voor jezelf zijn
Wel speciaal voor de zwangere vrouw, anders krijg je teveel vitamine A binnen. En Foliumzuur zit idd ook in een totaalvitamine voor zwangere vrouwen.
Toen ik wist dat ik zwanger was ben ik meteen overgestapt op zwanger vitaal pillen, daar zit ook foliumzuur in.
ik ook de eerste tien weken alleen foliumzuur, daarna Gravitamon omdat ik me er fijn bij voel dat ik zeker weet dat ik alles binnen heb. en het kan geen kwaad denk ik dan maar zo...
ik had eerst de pillen: zwanger worden, waar oa foliumzuur in zit en toen ik wist dat ik zwanger was (ong. 5 weken) overgestapt op pillen voor de zwangerschap van de ETOS, die zijn nu op en ik slik nu Puur mama van VSM.
ik slik nu famnatal en erbij nog een extra gewone vitamine pil, wil zeker weten dat mn kleintje alles binnenkrijgt nu het nodig is, heb me dit idd ook wel eens afgevraagd, ik blijft het nog eventjes slikken maar dat is ook nog nodig!
ik ben nu pas gestopt bij folliumzuur naar het schijnt is het goed als je het tot zo'n 3 maanden neemt