Wat fijn te lezen dat je kindje weer wat opknapt Ik lees dat er een klein dingetje aan je ontbreekt en dat is zelfvertrouwen je zegt dat je meid beter af is bij je moeder, maar denk alsjeblieft niet zo Je meid is het beste af bij jou! Dat je haar bij je moeder brengt omdat je even ziek bent en dat je moeder even een nachtje oppast omdat dat op dat moment misschien even beter is is wat anders. Heel veel sterkte en ik hoop dat je meid weer snel de oude is en jij ook!
jup! nog maar 1 keer overgegeven en dat was omdat ze moest hoesten terwijl ze aan de fruithap zat. verder alles binnen gehouden alleen haar schema is natuurlijk helemaal ondersteboven achterstevoren en noem maar op. dus het is de hele dag (en nacht) kleine beetjes warme en koude pap, water, sap en fruit, gewoon wanneer ze zin heeft. heb met een mod afgesproken dit onderwerp te sluiten aangezien er teveel discussies ontstaan met opmerkingen die mensen (vooral mij) heel erg raken. toch bedankt voor alle lieve reacties en ga het verder maar puur op moederinstinkt afhandelen! Liefs VrouwPoohbeer