Heel erge bandenpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kimtijn, 31 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en ik heb al ruim een week heel erge last van bandenpijn (het lijkt op "menstruatie"krampen in de onderbuik).
    Ik heb dit vooral 's nachts. Ik heb zelfs 2 nachten gehad dat ik ruim 4 uur wakker lig van de pijn. En dan heb ik echt gigantische pijn. De eerste keer dat ik dit kreeg dacht ik dat ik een miskraam zou krijgen maar nadat ik op deze site het een en ander gelezen heb weet ik zeker dat dit bandenpijn is. Voordat ik zwanger was waren m'n menstuatiekrampen ook altijd heel hevig (zo erg zelfs dat ik iedere maand 1 dag ziek was). Zou dit ermee te maken kunnen hebben? Heeft er iemand tips om deze pijn dragelijker te maken? En kan het inderdaad zo zijn dat dit de hele zwangerschap duurt?

2. Dushi

Dushi Niet meer actief

Heb ook veel last van bandenpijn. Vooral afgelopen weken, want ik hoest bijna de longen uit mijn lijf.

Binnenkort ga ik lekker zwemmen. Is goed voor de buikspieren en in het water ben je gewichtloos.

Met slapen merk ik dat het liggen in de foetus-houding het prettigst is.

Sterkte!

3. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Hoi,

Ik heb er ook last van, en idd in foetushouding in bed liggen helpt... warme douche nemen ook!

Veel succes!

liefs,

4. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ik heb t ook al. Vooral bij rare bewegingen en het opstaan... :)

5. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen bandenpijn & menstruatiepijn? Is dat hetzelfde soort pijn?

6. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Muisje 1981:

Bij mij voelt de bandenpijn hetzelfde als de "menstruatiekrampen" die je kunt krijgen voordat je ongesteld wordt... dus die krampen die je maandelijks vertellen dat het elk moment kan gaan vloeien...

Maar weet niet of het bij iedereen zo voelt...

Veel liefs,
    Marlene

7. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    @kvptjee; dus als ik menstruatiepijn heb kan ik dan ook zeggen ik heb last van bandenpijn? Lijkt me raar of ligt het nou aan mij?

8. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    muisje1981:

als je zwanger bent wel ja...
    weet het.. het klinkt raar maar ik had voordat ik zwanger werdt nog nooit van bandenpijn gehoord! Daar hoor je nooit iemand over (althans niet in mijn omgeving)... Maar navraag bij huisarts gynaecoloog bleek dat die "menstruatiepijnen" dus bandenpijn is....

liefs,
    Marlene

9. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Ok bedankt.

Deel Deze Pagina