Titel zegt het al... M'n onderbuik voelt alsof ik 100 buikspier oefeningen heb gedaan en spierpijn heb. Hoort dit? Volgens mij had ik dat niet in m'n vorige zwangerschap... Herkenbaar?
Pff word zo moe van mezelf. Heb zo'n angst dat het misgaat. Had ik bij m'n zoontje ook. Dus iedere x als ik iets voel... Haha Sorry dat ik jullie daar mee lastig val.
Ik ben erg blij met dit forum ja. M'n vriend wordt anders helemaal gek van me als ik het steeds over m'n kwaaltjes heb. Hoe voelen jullie je verder?
ik ben pas 4 a 5 weken en heb last van een hele opgezette buik en soms steken erin is dat ook normaal ?
Ik heb ook een opgezette buik met krampen en steken en ik ben met vlagen misselijk... Borsten doen soms pijn dat is ook gek toch?
Heb precies hetzelfde!! Dus zal wel horen. Als ik ff niet misselijk ben ben ik gelijk bang dat t mis gaat. Haha. Stom he...
Ik heb gehoord dat het normaal is in zon vroeg stadium, je lichaam moet heel de hormoonhuishouding veranderen. ook heeft het te maken met het plaats van voor je baarmoeder
Haha ben blij dat ik niet de enige ben. 😜 Wel heel vervelend dat we zo denken. Haha. Mijn buik is zo opgezet dat ik als de dood ben dan mensen het al zien... Kan nog helemaal geen 'zwangerschapsbuik' zijn maar toch... Is echt bol/opgezet. Heb je verder kwaaltjes?
Ja herkenbaar hoor had ik ook en maakte me er toen ook zorgen om maar schijnt er allemaal bij te horen.
Ja ik heb last van mijn darmen en met vlagen misselijk.. Verder last van mijn borsten..die zijn gevoelig.
Ik heb ook een drukkend gevoel in m'n onderbuik/schaamstreek. Kan het inderdaad wel vergelijken met spierpijn. Fijn dat ik niet de enige ben.. Ben echt enorm onzeker en bang deze eerste weken.. 27 mei pas de eerste echo, dat lijkt nog wel een eeuwigheid te duren. Deze onzekerheid is echt slopend..