Hallo meiden!!!! Ik had een paar weken geleden al haarverf gekocht maar wist toen nog niet dat ik zwanger was en nu staat die verf er dus maar twijfel ik ofdat ik het nog wel mag gebruiken er staat wel wat over op internet dat het tegenwoordig gewoon kan maar vroeger mocht het nooit dus kunnen jullie mij verder helpen? Alvast bedankt!
Hi angiebaby Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Je mag je haar gerust verven hoor het kan alleen zo zijn dat de kleur anders pakt dan normaal komt door de hormonen.. Het hoeft niet altijd zo te zijn hoor.. Ga in elk geval je haar niet van blond naar donker of van donker naar blond verven met een pakje uit de winkel!!Laat dat dan door een kapper doen! Ik ben zelf kapster en heb mijn haar ook wel geverfd tegenwoordig werken we met veel betere producten dan eerder.. Succes met verven en geniet van de zwangerschap!! Liefs Emni
thankss!!!! nou ik ben al blond wil het alleen iets lichter dus denk dat het dan wel kan? dankjewel!!!!!!jij ook succes met je zwangerschap!!!
Kan geen kwaad hoor, zelfs de produkten die bij de drogist te koop zijn kan je gerust gebruiken. Je haar kan idd wat anders van structuur zijn tijdens de zwangerschap, maar over het algemeen krijg je meestal het gewenste resultaat. Succes... En het zou wat zijn trouwens.... 9 mnd met een uitgroei lopen, moet er niet aan denken! Fijne zwangerschap
kunt gewoon je haar gaan verven geen probleem heb het zelf ook gedaan en werkte in de kapsalon groetjes
Wie het weet, zal je hetzelfde antwoorden. De kleuring kan anders uitpakken door de hormonen. Maar dat hoeft niet. Dat is het enige risico en valt niet in te schatten of het bij jou ook zo zal zijn. De reden dat je 'vroeger' je haar niet mocht verven is om dat de samenstelling van de verf heel anders was dan tegenwoordig. (Denk aan waterstofperoxide, metalen) Succes!
en toch staat er op zwangerschapspagina zelf dat het beter is van niet.... je kan beter een spoeling gebruiken of langs de kapper gaan mar ik wil het zelf doen!
Het heeft vooral te maken met de stoffen die je inademt, maar als je het in een goed geventileerde ruimte doet kan het geen kwaad hoor. Ik heb het zelf ook gedaan gedurende de zwangerschap.
Ik heb mijn haren deze en ook de vorige zwangerschap gewoon geverfd! Dat kan best.. heb wel gehoord dat je haar, onder invloed van hormonen, anders kan uitpakken. Heb ik verder geen last van gehad..
Ze raden aan om te verven zonder ammonia. Heb ik ook gedaan maar dan wel bij de kapper. want in de winkel heb je alleen spoelingen zonder ammonia en bij de kapper hebben ze verf. Maar goed, volgens mij kan het allemaal niet SUPER VEEL kwaad....ik heb zelfs met 10 weken in een huis gezeten wat werd verbouwd en geverfd en weet ik t. Ik wilde er zelf bovenop zitten en alle touwtjes in handen houden.... dus ik denk dat die 20 min dat je in de verflucht zit niet zoveel kwaad kan.