Ik heb nu al 2x een pompje handzeep gehad van palmolive, en op den duur gaat aldoor de fles lekken. Dan zit er aan de onderkant van de fles, en er omheen op het aanrecht allemaal zeep. Bij het eerste flesje dacht ik, die zal wel kapot gaan. Heb toen een nieuwe gekocht. En nu deze half leeg is, gebeurt het weer. Ligt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van?
Hier ook vaak, staat hij misschien vrij warm? In de zon ofzo? Wat volgens helpt is het flesje een heel klein beetje open draaien.
hier ook een lekkende palmolive handzeep ik wordt er gek van, zal blij zijn als die op is... voor mij geen palmolive meer
Dacht al dat het aan mij lag...maar nee dus. Ik wil ze ook niet meer, elke keer zit me wasbak en me aanrecht eronder. Heb ze helaas in een 3 pak gekocht....dus heb nog 1 volle.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! heel herkenbaar!!!! Ik heb een medestander gevonden!!! Ik heb er 2 staan, 1 in de badkamer en 1 in de keuken. En verdomd, allebei staan ze weer te lekken....
Even Palmolive een mailtje sturen over het probleem. Wellicht krijg je dan je aankoopbedrag terug oid.
Heb net geprobeerd een contact formulier in te vullen, maar als ik hem wil versturen krijg ik continue: an error ocurred.
ja ik herken het aha ik koop het ook nooit meer.. ik heb nu van dettol en die bevalt me prima boven heb ik dove staan die is ook super haha het is niet leuk die lekkende vergieten iedere keer
Ik heb op dit moment 3 palmolive handzeepjes staan: in de badkamer, in de berging en in de keuken. Nog nooit last van gehad... Op de wc staat een dove handzeepje en daar heb ik dit ook niet voor.