Hoi meiden, Nu ben ik bijna 38 weken en ben zo actief. Wat ik doe is obsessief schoonmaken en ga vaak de deur uit om te winkelen oftewel windowshoppen, ik heb bijna alles al. Iedereen ziet dat ik straal en doe ook boodschappen. Mijn vriendinnen staan versteld! Ben je niet moe? Of wanneer ik enthausiast een dansje doet of beweeg zegt m'n vriend dat ik voorzichtig moet zijn met m'n bewegingen. Daarvoor heb ik op ziektewet gezeten. Ik had geen puf en werkte onregelmatige tijden, paniek aanvallen en stress. Had alleen 5 uren slaap. Dokters waren bezorgd en moest in het begin van 3e trimester stoppen. Nu ik meer dan 8 uren slaap, ben ik zo actief! Ik eet goed en heb zoveel energie. Ik denk dat m'n baby het erg naar haar zin heeft in mama's buik! ze is ook actief aan het bewegen!
Wees blij. Ik benijd je... Ik heb zowel deze als vorige zwangerschap van week 6 tot week 40 last van kwaaltjes waardoor ik bijna niks kan.... Maargoed, nog 3 weken!
Haha geweldig toch! Bij mn eerste liep ik ook bijna elke dag hoogzwanger door de stad, nu lig ik nu al weken alleen maar op de bank. Dus geniet er lekker van!
Enjoy! Ik heb me bij alle vier eigenlijk zo goed als de hele zwangerschap prima en fit gevoeld. Tot op de laatste dag gewerkt en uitgegaan Ik had er anders ook nooit vier gekregen Hoop dat je je zo voelt tot aan de bevalling. Tip: neem wel je rust want die heb je nodig voor de bevalling en daarna.
Heerlijk! Ik had dat bij de oudste ook en hoop t nu weer mee te maken. Ik was heel fit (kleine buik, dat hielp ook mee) en verder amper klachten. Ik voelde me ook "raar" omdat de rest van mijn zwangerschapsyoga-klasje heel veel last had en veel klaagde. Dat vond ik ook niet leuk, voelde me zo anders. Maar ik weet best dat ik niet de enige ben/was, alleen wel eerder uitzondering dan regel. Enjoy!
Ik heb om eerlijk te zijn, ook éen kleine buik. Ben wel 26 kilo aangekomen maar normaal ben ik éen duntje en ging niet zo vaak naar buiten omdat ik geen vet had in m'n lichaam. Nu ben ik wat volslanker en ik vind naar buiten lopen met de 2-4 graden buiten heerlijk! In de 1e en 2e trimester was ik nog steeds dun en mensen konden niet zien dat ik zwanger ben (bij 7 maanden begon pas m'n buik te groeien). Ik genoot niet optimaal. Mensen dachten dat ik een aanstellerd ben op werk omdat sommige niet wisten dat ik zwanger was en dat éen baby in de buik veel energie neemt van je. Nu weet ik dat de baby ongeveer 3 kilo is en nu ik wat zwaarder ben en vet heb in m'n lichaam ben ik sterker geworden dan dat graatmagere meisje helemaal in het begin. Het is echt geweldig om moeder te worden. Ik kijk naar vooruit wanneer ik m'n kleine mag verzorgen! Alles staat klaar! Mijn huis is lekker klein en warm. Heerlijk het gevoel van nestelen. En ook mooi uitzien en dieten en letten op m'n eten is helemaal niet van belang! Opeens vind ik groente en fruit lekker ipv koffie en junkfood wat ik eerst deed hihi.
Ik voelde me bij de eerste ook echt fit. Zo erg dat ik met 41 nog niet het idee had dat de baby snel zou komen. En maar een middagje ikea/prenatal heb gedaan.. Nergens last van. Dag erna had ik lunchtijd wel mooi mijn kleintje in mijn armen
haha je schrijft het zoooo vrolijk dat het haast aanstekelijk werkt!! Geniet ervan meis!! Nog eventjes dan is jullie kleine meid er! Super spannend!!!!!!!
Hihi ik had t ook! Overactief! Heb zelfs de keukenmuur gepoetst. En met 41.1 nog een tennis-m-eruit poging gewaagd. Geniet ervan nu je nog tijd voor jezelf hebt. Heerlijk!
Heey meid fijn dat je lekker fit bent! Geniet er nog maar lekker van. Hier is het niet meer zo erg als in het begin. Maar echt topfit ben ik nog niet. Hoop dat dat weer snel terug komt.
Ik heb het ook! Nu 37 weken en ren me rot. Kan niet stilzitten. VOel me nu ongeveer op mn best. Ondanks dat ik niet alles meer (zo snel) kan. Vraag me af wanneer ik wordt ingehaald...
Hier de vorige keer met 37 weken op de hei gaan wandelen hielp nog mee met de boodschappen en de dag voor de bevalling begon naar een feestje geweest. Heerlijk was dat.nu word ik veel meer teruggefloten en een rommelig huis het poetskriebels is niet bepaald handig.wou dat ik die energie van toen weer had!dus geniet er lekker van!
Lekker toch Ik ging met 40 weken nog heerlijk naar het strand, balletje gooien voor de honden en even lekker afkoelen in de zee en daarna weer spelen met de honden ( was met die hittegolf )