Hoi meiden! Mijn schoonvader viert zaterdag zijn verjaardag. Nou heb ik al een boekje besteld "Ik wil geen opa heten", maar ik zou er graag nog iets kleins bij doen.. Iemand ideeen? Mijn vriend zei al een rompertje met I love opa oid, maar ja.. dat gebruiken wij meer dan hij zelf denk ik.. Thanks!!
Ik heb indertijd voor mijn vader (opa) een boekje gekocht dat hij in de toekomst kon klussen met opa! Ik geloof dat het ook klussen met opa heet. Mijn vader vond het geweldig! En heeft zelfs al een aantal keren wat uit het boek gedaan! (Zoon is inmiddels 5) hij vind het ook leuk omdat het dan niet alleen toepasbaar is voor mijn zoon maar ook voor eventuele toekomstige ander kleinkinderen (zoon was de eerste, nu inmiddels niet meer de enigste) en is zowel om met jongens te klussen als met meisjes!
whaha ik lees nu dat je nog zwanger bent, gaan em niet worden dan om je kleine te laten schilderen sorry!! misschien dan een (kopie) van ene echo foto in een mooi lijstje? wij maakte altijd fotos van onze echos en gaven die aan opa en oma
Haha nee dan wordt het een beetje apart echo foto's hebben ze al staan, netjes na iedere echo een nieuwe foto geleverd
Kijk eens op giantmicrobes. Met dit leuke item ga ik mijn (schoon)ouders op de hoogte brengen als het zover is.