hai allemaal, wij zijn nu met de 6e ronde bezig (ben op dit moment aan het wachten of t gelukt is, hoop t wel!! NOD is rond 19 feb Maar ik voel nog niks. ben de hele tijd bezorgd dat t weer niet gelukt is. We doen het iedere keer echt goed, als ik positieve ovulatie test heb, klussen we sowieso dezelfde dag en dag erna. soms zelfs dag daarna ook. ligt er aan. Maar mijn eigenlijke vraag is, kan het er mee te maken hebben dat ik een jaar geleden een lis-excisie heb gehad? Mijn baarmoedermond ging vaak uit het niets bloeden of bijv. na seks, alsof ik 4x per maand ongesteld werd. dus wat bleek: mijn baarmoeder slijmvlies kwam via baarmoedermond n beetje naar buiten. dit komt vaker voor bij vruchtbare vrouwen en het is een ingreep die ze vaker uitvoeren. Bij een Lis-excisie/lisbiopt branden ze een stukje vd baarmoedermond weg d.m.v. een hete lus. er komt dan littekenweefsel op de baarmoedermond , dat stugger is , waardoor je niet meer zomaar gaat bloeden. Maar wat ik nu dus denk, kan het met deze lis-excisie te maken hebben dat ik niet makkelijk zwanger wordt? misschien kan het sperma minder makkelijk naar binnen doordat er geen baarmoeder slijmvlies meer zit? heeft iemand hier ervaringen mee? ben best wel bezorgd! sorry voor t lange verhaal haha pantertje
Hallo,, Je verhaal komt me bekent voor alleen hebben ze bij mij een stukje van de baarmoedermond moeten verwijderen wegens pap3b uitslag van het uitstrijkje.. In november 2008 ben ik gestopt met de pil,en in mei 2009 had ik een positieve test.. Onze zoon is nu bijna 14 maanden.... Dus het hoeft niet langer te duren dan bij een ander die probeert zwanger te worden... Hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt.. Groetjes