heel genant...verzakking..iemand ervaring?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door allie, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Ik had na mijn bevalling last van een zwaar gevoel en ik kon niet lang staan of lopen, want dan verging ik van de pijn. Dat is gelukkig nu wel minder geworden, maar in het begin was het heel erg.
    De pijn werd minder, maar op een gegeven moment kwam die pijn weer terug. Toen ben ik gaan voelen aan de binnenkant. En de doorgang was niet meer zoals voorheen. Ik voelde iets aan de uitgang en ik kon het aan de kant duwen. Ook dacht ik mijn baarmoedermond te voelen. Verloskundige gebeld en zij heeft me doorverwezen naar een bekkenfysio. Aan de dingen die ik vertelde kon de verloskundige al raden dat het een verzakking was.
    Nu heb ik als ik lang heb gestaan of gelopen het gevoel alsof er een tampon niet goed zit. En een beetje een vervelend gevoel van onderen.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ik ben nog een stapje verder gegaan ;)
    ik heb in het ziekenhuis al bijna alles zelf gedaan. tijdens kraamweek heb ik kraam regelmatig eerder weg gestuurd. kon het zelf wel. ben alleen en zal toch een keer moeten. (en ze had toch niets te doen)
    3 dagen na de bevalling moest ik terug naar het ZH voor controle. toen heb ik het hele eind van de garage naar de afdeling en weer terug gelopen. ze verklaarden me voor gek en hebben met open mond staan kijken. (ook nog eens een totaal ruptuur).
    6 dagen na de bevalling zat ik al een paar uur op een verjaardag. en heb ik 's middags nog m'n paard achteruit de wei gehaald. tussendoor nog zelf de hond 's ochtends en s avonds laten plassen buiten. en 2 weken na de bevalling zat ik al op m'n werk om d'r te showen en liep ik op koninginnenmarkt 4 uur achter de wandelwagen.:) reken maar dat ik het gevoeld heb. soort eigen schuld dikke bult.

3. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Wow dat je dat allemaal trok. Ik werd al duizelig en ging al bijna onderuit als ik telang op mijn benen bleef staan.
    Ik ben 3 weken na de bevalling mn kind gaan showen op mn werk. Maar voelde me toen wel weer redelijk...Alles ging wel in een langzaam tempo.
    Maar had je toen nog geen last van die verzakking? Is deze later pas gekomen bij jou?

Ik voelde namelijk na 8 dagen na de bevalling al dat zware gevoel.

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    voelde ik ook maar ik had een totaal ruptuur en dacht dat het de ruptuur/ hechtingen waren wat ik voelde.

5. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Droebeltje je moet bijna bevallen...zie ik nu pas. Leuk hoor! Dus nu ga je het wel wat rustiger aan doen in je kraamweek?

Deel Deze Pagina