voortaan pijnloze menstruatie?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door sunnybaby, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Ik heb geen idee waar dit bericht hoort, maar omdat er mssn een link is met bv en er al een topic is over menstruatie zet ik het hier bij.

Ik ben nu (met dank aan de bv) na 10 heerlijke mentruatieloze maanden voor het eerst weer ongesteld geworden. Voor mijn zwangerschap had ik altijd heel veel last van buikpijn in de eerste dagen. Ik ben er zelfs voor aan de pil gegaan en toen ik die niet slikte (is zo lastig zwanger worden ;)) nam ik de eerste 1 of 2 dagen een speciale pijnstiller tegen menstruatiepijn.

Nu ben ik dus voor het eerst weer ongesteld en ik voel helemaal niets! Totaal geen buikpijn. Nu vroeg ik me af of meer dames die ervaring hebben en of dat blijvend is of alleen de eerste keer. En zou het met de bevalling ('grote schoonmaak') te maken hebben? Of ook met het door de bv lang uitblijven van de menstruatie waardoor mijn baarmoeder een tijdje 'rust' heeft gehad?

2. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Hier was dat alleen de eerste keer, terwijl ik toen wel echt heel veel bloed verloor. Sindsdien is het weer net zo heftig, en helaas met de bv geen pijnstillers en dus uitzingen!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je cyclus en menstruatie kunnen wel veranderen na een zwangerschap, dus misschien heb je geluk :)
    Hier is het ook anders dan eerder, maar wisselt wel elke keer nog, (maar dat wijt ik aan het feit dat ik nog bv geef, dat zal wel weer regelmatiger enzo worden als ik gestopt ben).

4. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Nou heb em gelezen....hahaha moest echt lachen om hoe je sommige dingen verteld,erg grappig :D

Nou ik heb iig toen ik voor het eerst op mijn vijftiende (sorry een en drie zijn stuk op mijn laptop whahaha) zeer heftige buikpijn gehad en daarna tja het is altijd rot maar niet zo erg als de eerste keer.... ik opende natuurlijk dat andere topic waar je het over hebt en ben tot nu toe nog steeds niet ongi,maar ik heb al een paar dagen erge buikpijn dus misschien word ik t alsnog wel ;)

Na weer ontopic,hoop dat t pijnloos blijft bij je meis:)

5. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Mijn eerste ongi (na 13 mnd) deed ook vrijwel geen zeer, terwijl het voor mijn zwangerschap juist super pijnlijk was! 2e keer ietsjes meer last, maar ook niet echt heel pijnlijk.
    Daar is het bij gebleven, want toen was ik weer zwanger! :D

6. Sabinekuhh

Sabinekuhh Actief lid

19 jul 2009
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn eerste ongesteldheid kwam eigenlijk direct na de kraambloeding.
    Heb er toen ook weinig van gemerkt, maar daarna kwamen ze weer even heftig terug :)

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mijn menstruaties zij erg hevig en pijnlijk, veel pijnlijker dan voor de zwangerschap!:(

Deel Deze Pagina