Hoi allemaal, Ik heb vanmorgen helaas negatief getest. Dit met een extra gevoelige test van zwanger en kids (hiermee kan je 6 dagen voor nod testen ) Zit nu 4 dagen voor NOD. Heb zaterdag mijn NOD. Heb sinds gisteren een zeurende onderbuikpijn en ook wat steken. Gister zelfs laten controleren op blaasontsteking, maar ook negatief. Dit heb normaal nooit voor mijn nod. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik wel 4 dagen errvoor positef . wat zou die buikpijn kunnen zijn? pffff...zit mezelf een beetje gek te maken geloof ik. liefs saskia
Dit had ik kunnen typen! Ik heb vanochtend negatief getest met dezelfde tests, maar vandaag is mijn NOD. Die buikpijn en steekjes heb ik een hele week gehad vanaf 4 dagen na mijn eisprong. Ik weet niet wat het dan is..
Wat jullie typen is heel herkenbaar dat had ik vorige maand ook terwijl ik het daarvoor nooit had helaas werd ik toch nog ongrsteld je lichaam kan je flink voor de gek houden zelf nu voel ik al buikkrampen dagelijis terwijl ik pas over meer dan een week me nod heb en die krampen heb ik al en week ik hoop dat het voor jullie anders uitpakt!
jij dus ook al? erg is dat he? die steekjes en zo geven zo veel hoop, omdat ik het normaal niet voel na mijn ei. maar aan de andere kant wil ik die hoop juist niet meer hebben...
Het kan idd alle kanten op! Wanneer testte jij positief roeska? Ik nu 4 dgn voor NOD negatief. Vorige zwangerschap had ik al positief. En angelryan ik ben idd ook zo bang dat mijn lichaam mij voor de gek houdt!
Idd heel herkenbaar! ook ik heb vanaf ei al steekjes in mijn buik wat ik normaal nog nooit gehad heb! vrijdag is mijn nod.. gisteren getest, ook negatief.. sinds gisteren avond ook erg gevoelige borsten, heb ik normaal ook nooit. rare klachten allemaal!
Ik beschouw deze ronde sowieso als verloren, jij zou nog positief kunnen testen. Ik word gewoon een beetje wanhopig van iedere keer die lange cyclus en iedere keer andere symptomen voor mijn menstruatie.. Dat jullie dan maar allemaal óf posi testen, óf menstruatie doorzet zodat we weer verder kunnen
@ben ik zwanger, ik vermoedde zelf dat ik mijn eisprong had op 3 jan. dus dan zou ik voor het eerst op 12 dpo positief hebben getest (15 jan). deze test was erg licht. alleen de verloskundige dacht dat ik minder lang zwanger ben, dus dan moet ik mijn ei hebben gehad op ongeveer 8 januari. dat zou dan betekenen dat ik op 7 dpo positief heb getest. zou de hele lichte test wel verklaren. ik weet totaal niet wat mijn cyclus was, want ik ben een jaar lang weer aan de pil geweest, en in december gestopt. dus dit was de 1 ronde!