Hallo dames Wij zijn nu alweer ruim een jaar bezig voor een 2e wonder, na de bevalling van ons zoontje niet meer aan de pil geweest. Maar na ruim een jaar helaas nog geen 2e zwangerschap, heb al een paar rondes getempt en ook ovutesten gebruikt ,maar helaas zonder resultaat Slik nu ook een aantal rondes vitamines van de kruitvat die mijn cyclus een stuk korter maken van 50 dagen naar 31 a 35 dagen dus dat is wel een verschil. Wij zouden heel graag nog een 2e wonder willen,maar ook om mijn moeder mijn moeder heeft nu 2x longkanker gehad en nu hebben ze weer een tumor ontdekt dus gaan we weer het hele traject in maar ben heel erg bang dat me moeder dit niet aan kan en dit gevecht niet lang meer zal volhouden. Ik zou zo graag willen dat ze ons 2e wonder nog zou mee maken. Wat zouden jullie doen in deze situatie een stap zetten naar de huisarts of nog even door oefenen?
Hey meid,, Wat een verhaal zeg,, wat hebben jullie wat meegemaakt zeg, hoop zo dat het mag mee maken.. zou zo fijn zijn.. wat een strijd! Dus je bent na je 1e zwangerschap niet weer aan de pil geweest,, jeetje, haha ik durfde het nog niet aan, stel jevoor, dan had je het wel heel erg druk gehad, hihi! Maar wel heel fijn he zo`n heerlijk ventje thuis, zo genieten, mijn zoontje is bijna 10 maand, en kben 20 september weer gestopt met de pil, spannend, ik hoop voor jou dat het goed uitpakt met je moeder, en veel sterkte, miss helpt het je om je hart even lekker te luchten bij de huisarts, succes en sterkte...