Hallo allemaal, Ik zou erg graag een onderwater bevalling willen ervaren als ik mijn kleintje op de wereld zet, maaaaaar...Weten jullie misschien adressen in Friesland waar dit kan, of waar men van die speciale badjes verhuurt? De dichtsbijzijnde die ik tegenkwam was in Amsterdam, maar dat is eigenlijk veel te veel gedoe..Ik ga niet drie weken voor de bevalling in de auto naar amsterdam om dat badje op te halen..Is er dan geen snellere manier?..groningen mag ook.. Graaaaaaaag reacties wie wat weet! Liefs Niva
Dank je zorra, Ik had daar inderdaad al gekeken, dat is de meest dichtsbijzijnde die ik kon vinden, maar dat is nog ongeveer hiervandaan 2 uren rijden, dus liever zou ik in Groningen of Friesland een adres vinden. Ook is het o raar dat het bij de een veel duurder is dan bij de ander om iets te huren..maar goed, dat moet ik dan maar op de koop toenemen áls ik er nog eentje in de buurt vindt. thnxx anywayzz
Kijk ook eens hier:http://www.duikertje.nl Wij leveren ook door heel Nederland. Dan heb je de het wel gehad met verhuurbedrijven, zover ik weet, dus geen dichter bij helaas. Succes.
Ik weet niet meer wie, maar er is iemand op het forum die ook in Friesland woont en ook een bad bij waterkinderen besteld heeft.
Misschien weet je VK of en waar dit bij je in de buurt kan. Succes hoor. Ik wil ook graag een waterbevalling, maar van mijn VK kan dat gewoon thuis in eigen badkuip.
heb je geen gewoon ligtbad in je woning? want daar kan je ook prima in bevallen of je VK moet daar niet achter staan , mijne vondt het geen probleem
Nou, het probleem is voornamelijk: A) ik heb zelf geen bad dus dat is geen optie B) De financiele kant. In principe hebben we eigenlijk erg weinig ruimte (financieel) en moeten we alle eindjes aan elkaar knopen. Dan is 27,50 voor een enkele reis (en je betaald dus voor retour, dus twee keer 27,50, is dus 55 euro eroverheen) best wel heel erg veel. In totaal kost enkel het huren van zo'n badje dan zo'n kleine 300 euro. Vandaar dat ik het dichterbij zocht, zodat de verzendkosten bespaard kunnen blijven..dat scheelt toch weer 55 euro. Maar wel fijn dat jullie meedachten, thnxx daar voor
Dat lijkt me heerlijk Sonja, lekker thuis bevallen maar wél in de warmte en ontspanning van water.. Veel succes..en plezier alvast
Ik weet niet hoe graag je in bad wil bevallen, maar gezien het feit dat je zegt dat jullie het niet zo breed hebben, moet je er ook rekening mee houden dat je wellicht betaalt voor niks. Als je het bad al in huis hebt en je moet door omstandigheden alsnog in het ziekenhuis bevallen, ben je je geld kwijt. Zo hadden wij op vrijdag middag het bad opgehaald en vrijdag avond ben ik doorverwezen naar de gynaecoloog ivm een hoge bloeddruk. Overigens zijn er volgens mij ook een soort opblaasbaden verkrijgbaar. Die kun je kopen en dat is goedkoper dan het huren van een bad.
Mischien iets te simpel bedacht van mij, maar kun je niet gewoon zo'n babyzwembadje halen ? Die je zomers buiten hebt staan voor de kinderen ? (zal wel niet)
Ja dank je wel voor jullie tips, we blijven er nog even over nadenken. Binnenkort weer afspraak bij VK dus dan zal ik met haar overleggen wat de mogelijkheden zijn. thnx voor jullie reacties...en jammer om toch te constateren dat hier in Friesland geen \ mogelijkheden\ voor zijn nog..jammer zeg. liefs Niva