Kv 2v5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anouk1989, 27 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal..

Zou graag even jullie mening willen.. het gaat om kv 2v5 testen..
    Afgelopen vrijdag dacht ik een (ontzettende) tuurtest te hebben (na opdrogen niks meer te zien), zondag opnieuw getest, was een streep te zien, die duidelijker opdroogde, en na een druppel water ook bleef staan.. (heb een foto toegevoegd, maar weet dat de foto's hier niet al te goed uploaden, en de streep was nog aardig licht)
    Vandaag opnieuw getest om te kijken of die oploopt.. Heb ik een witte test! :$:(

Heeft iemand dit eerder gehad? Of kan dit betekenen dat het toch een vroege mk is?
    Ik heb geen idee wanneer ik mijn eisprong gehad heb.. Heb deze ronde de ovutesten die ik nog had niet consequent gebruikt..
    Zit op dit moment op dag 45 van deze cyclus..
    Wel meerdere keren wat bruinig verlies gehad, en 1 keer (nu ong 2 weken geleden) een rozig slijmpropje.

Bijgevoegde bestanden:

2. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    op deze test zie ik geen streepje maar een ophoping helaas... hopelijk heb je gauw duidelijkheid, succes!

3. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie niet echt een lijntje op je test.

Ik las hier eerder vandaag wel dat er meerdere meiden zijn die regelmatig lichte lijntjes plassen op de Kruidvattesten.

Als je vandaag een witte test hebt, lijkt het mij dat je niet zwanger bent. Lastig om er iets van te zeggen. Ook om te bepalen of het vroeg mis is gegaan.

4. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Deze testjes reageren ook op je LH piek (eisprong), misschien dat je nu je eisprong krijgt? hoe zijn je cyclussen normaal?

5. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie.
    Dit is pas mijn tweede cyclus na de pil.. de vorige was 33 dagen.. voor mijn eerste zwangerschap was het ook heel onregelmatig.. (tussen de 30 en 56 dagen)..

6. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Graag gedaan meid. Dan zou het dus wel kunnen dat die gereageerd heeft op LH, dan zou je je menstruatie met +/- 14 dagen kunnen verwachten.
    Maar het is maar een gok omdat je geen inzicht hebt in je cyclus, dat weet je alleen als je gaat temperaturen en/of ovulatietestjes gaat gebruiken.

7. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Ja weet ik.. maar weet ook dat ik er dan aardig 'obsessief' mee bezig ben.. en dat wil ik niet.. Heb de eerste cyclus wel ovulatietesten gebruikt, maar heb toen de groeispurt van het eitje ook zo duidelijk gevoeld dat ik dacht, dan heb ik de testen niet nodig.. weet wel dat het niet elke maand hetzelfde hoeft te zijn.. en ik merk Am mezelf gewoon dat ik er iets minder mee bezig ben door geen testen te gebruiken..
    Maar het zou kunnen kloppen wat je zegt.. want had de afgelopen dagen wel steekjes rechts onderin de buik, en hele gevoelige tepels..

Nogmaals bedankt voor de genomen moeite om te reageren 😊

Ik ga het gewoon even afwachten..

8. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Heel begrijpelijk, gewoon doen waar jij je goed bij voelt! Veel succes meid, ik hoop dat je snel zwanger bent!

9. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst een tuurstreepje gehad op zo'n test.
    Ik zat op 12/13 dpo, had zwangerschapsverschijnselen, dus was al een klein beetje blij.
    Zondags weer getest, en weg was het streepje..
    Maandag werd ik ongesteld, en nogmaals een wit streepje..
    Helaas dus een mislukte innesteling waarschijnlijk :(
    Dat is het nadeel van voor je NOD testen..
    Zal mijn foto erbij doen, maar uploaden doet niet veel goed aan de kwaliteit ;)

Bijgevoegde bestanden:

10. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Lijkt dus een beetje op mijn verhaal.. ben benieuwd wanneer mijn menstruatie gaat komen.. als het dan toch moet, dan het liefst zsm haha.
    Ja.. maar ik wist geen nod.. dus t was een pure gok.. (ook ik had verschijnselen, dus dat was de reden om toch een testje te wagen)..

Ja, jammer is het he dat de kwaliteit van de foto's zo achteruit gaat bij het uploaden..
    Hopelijk wordt dit beter op de vernieuwde site😊

Deel Deze Pagina