Als mijn zoontje van bijna 8 mnd in zijn stoel zit (tripp trapp) dan gaat hij meestal heel hard wippen. Soms slaat hij zijn hele lichaampje naar achter en strekt hij zich helemaal. Het lijkt wel een soort van stereotiep gedrag... Als ik een boekje met hem lees, of met hem speel doet hij het niet. Maar als hij eten krijgt wel, en dan stopt hij steeds heel even voor een hapje. Wie weet wat dit kan zijn? Ik zou er doodmoe van worden, dat gewip...
Dat doet onze dochter ook! En hard! Hier vind ze zichzelf dan ook heel grappig dus ik besteedt er geen aandacht aan. Ik heb er 1x om gelachen en toen geeft ze het de het maaltijd gedaan, zonder ook maar iets te eten..! Nu negeer ik het meestal en dan eet ze weer rustig verder.
Ik negeer het meestal ook wel. Het is niet dat hij zichzelf leuk vindt, erg grappig is het ook niet. Soms probeer ik hem tegen te houden, dan doe ik mijn hand tegen hm aan, maar dat vindt hij niet leuk... Hij is dan even rustig, en dan gaat hij weer!
Zo eindelijk herkenning, die van mij gaat bekant met stoel en al de kamer door, heen en weer nou nou nou echt niet normaal hoor en meestal tijdens het avondeten, met brood maaltijden en melk drinken doet hij het minder maar tijdens het avondeten jeetje ik probeer het te negeren of hem tegen te houden maar het helpt niet, heb er soms best moeite mee want het raakt me zenuwen haha hij maakt er ook meestal geluid bij , hij doet het al sinds maand of 7 a 8 en nu 10.5 maand
wij dachten dat alleen onze dochter dat dee haha hier ook helemaal gek in de stoel tot het hapje er aan komt en dan gaat ze weer lekker door ooit hoop ik dat het over gaat het is idd soms best storend mja
Hahaha... Die van ons doet het ook. Hij wipt zo hard dat hij in een mum van tijd met de stoel bij de bank staat ipv aan tafel. Noem hem ook altijd onze wipkip want hij zit nooit stil of staat nooit stil. Hij zit of staat altijd te wippen. Ik besteed er ook geen aandacht aan maar hij blijft het gewoon doen. Die van ons is er met precies 6 maanden mee begonnen.
Onze dochter deed dat ook. echt keihard dat de stoel ook meters naar achter schoof. heb het maar laten gebeuren, het tegenhouden vond ze ook niet tof. Heeft een paar maanden geduurd en toen stopte ze. ze doet het nu nog wel op de bank als ik K3 dvd opzet