ik snap je wel hoor. dat je het gewoon mooi vind klinken. ik vind Zomer, Lente, April (op zn Engels), June, etc ook leuk. lekker vinden wat je vindt! maar idd miss Mengo als tweede naam? of anders als koosnaam
Neen sorry vind ik niet mooi,maar gelukkig verschillen smaken en als jij het mooi vind ja dan moet je dat doen
Ik heb ook van die gekke dingen. Was helemaaal gek van Aurora. Had het nog steeds wel voor een kindje gewild maar vind het toch een beetje over the top. Ik zou het gewoon als koosnaampje houden. Ik vind Poppy dus ook heel leuk maar daar begin ik ook niet aan
Gewoon doen. Vlinder, Storm, Bikkel, Achilles en dan zou Mango niet kunnen? Als tweede naam geen probleem toch. En het is gewoon een Spaanse naam. Als dit DE naam is voor jou...
Ik denk als je het schrijft als Mango dat iedereen het op z'n hollands zal uitspreken en dan is het misschien niet helemaal je van het... Maar Mengo of misschien Menco ja dan klinkt het al weer heel anders. Ik zou het zelf niet doen maar ik heb veel gekkere dingen gezien dus zo raar vind ik het niet hoor.
Mango - the meaning and origin of the name | BabyCenter Mango - Meaning of Mango, What does Mango mean? Blijkbaar unisex...