Hallo, Jaja na ronde drie zijn ze daar weer de ongewenste menstruatie ... Bij mij gaan die altijd gepaard met vooraf hevige pms . - pijnlijke borsten - krampen - lage rugpijn Ook tijdens meestal alleen de eerste dag heb ik zoveel pijn dat zelfs de pijnstiller niet wilt werken vooral krampen en lage rugpijn. Nu had ik via dokter google opgezocht hoe ik die pijn zou kunnen verzachten maar jawel dan lees je alleen maar dingen van als je heel pijnlijke menstruaties hebt dit invloed heeft op je vruchtbaarheid . Dus de schrik zit er wel in bij mij want ik bloed niet hevig maar de pijn is gewoon onuitstaanbaar, zo erg dat ze me al eens naar het spoed hebben gebracht. Heeft iemand mss al tips om de pijn te verzachten (bv. Voeding vermijden) alle tips zijn welkom ! Heeft er ook iemand ervaring met het topic pijnlijke menstruaties en vruchtbaarheid !? Groetjes
Ik gebruikte altijd feminax, werkte voor mij ook prima, ik had ook altijd een hele hevige en pijnlijke menstruatie
Nee hoor! Toen ik begon met menstrueren totdat ik zwanger was van de oudste had ik altijd hevige menstruatiepijn. Ik heb een hoge pijngrens, maar slikte 8 paracetamol op een dag, de eerste twee dagen. Ik weet nog dat ik een keer van school naar huis fietste en het gewoon zwart voor mijn ogen werd door de pijn. Alle vier mijn zwangerschappen ben ik snel zwanger geworden; 3 maanden, 2 maanden, 2 maanden en de laatste maar van 1 keer onveilig vrijen. Na de zwangerschap van mijn oudste was de erge menstruatiepijn wel over! Wel ben ik na elk kind meer gaan bloeden tijdens de menstruatie, maar die erge pijn is gelukkig wel over.
Ik heb ook wel eens de huisartsenpost gebeld ivm met de pijn in mn buik en rug. Bij de apotheek hadden ze me verteld dat ik geen paracetemol mocht omdat ik aan de antibiotica zat. Bleek dus helemaal niet zo te zijn dus voor niets zo veel pijn geleden.. een aleve fenimax deed wonderen voor mij! Tegenwoordig heb ik niet zoveel pijn meer in mn buik en rug, alleen een heel opgeblazen gevoel 'down under' alsof er zoveel bloed in mn genitaliën is gelopen dat alles op springen staat. Daar voldoet een normale paracetemol bij..