Ik heb sinds een paar weken al een raar gevoel aan de linkerkant van m'n buik, net onder m'n borst. Het lijkt net of er wat organen omhoog geduwd worden en in de weg zitten. Kan het ook niet zo heel erg goed uitleggen, het voelt als een soort knoop. Ik heb het niet als ik lig of achteroverleun. Het is nogal een rottig gevoel. Herkent iemand dit? Ik voel m'n kindje over het algemeen ook altijd laag en links trappen, dus misschien zit de kleine draak daar gewoon het liefste... Iemand die dit ook heeft en weet wat het is?
Hoi, Ik heb er ook last van hoor, t begint nu iets minder te worden maar ik heb t vooral als ik rechtop zit, ook niet als ik lig of achterover leun idd.. T zal wel zijn omdat je baarmoeder steeds hoger komt te liggen denk ik
hoi bij mij lijkt het op een kriebel en ik denk dat het mijn buikspieren zijn die nog niet aan de kant willen dus alles op de plek willen houden, voelt soms echt rot en gaat alleen maar weer weg als ik ga slapen. groetjes marloes
Dat gevoel kan worden veroorzaakt doordat er wat dingen in de knel komen. Ik heb rechts veel ongemak onder mijn ribben, omdat het koppie van ons kindje daar tegenaan zit. Links onder mijn ribben heb ik nog wel eens last van een luchtbel in mijn darmen, die op dat moment niet weg kan. Dat geeft soms ook een onprettig gevoel. Hopelijk heb je niet al te veel ongemak! Groetjes, Wendy