vanaf vandaag kun je je ongeboren kind erkennen en registreren Vind dit zo geweldig! Nu is mijn vraag kan dit ook als het voor de 3 maanden zwangerschap verkeerd is gegaan?
Bedoel je niet doodgeboren ipv ongeboren, @Beheer kun je vragen je titel aan te passen. Om je vraag te beantwoorden, ja volgens dit artikel wel: https://www.nu.nl/binnenland/5720745/ouders-kunnen-vanaf-zondag-doodgeboren-kind-laten-registreren.html Edit: ik vind het ook goed dat er geen termijn aan is gesteld, dat het aan de ouders wordt gelaten of een doodgeboren kindje geregistreerd wordt. Ook met een zwangerschap die in de eerste 4 maanden is misgegaan kan het verdriet heel intens zijn, dat is niet aan een ander om daar over te oordelen. Ik weet nog niet of wij hier gebruik van gaan maken, onze eerste is met 21 weken doodgeboren.
Vind dit zo ontzettend mooi! Voor iemand anders is het misschien niks als het met 12 weken fout gaat maar voor ons het ons kindje
Ik ben hier zo blij mee. Mijn dochtertje is 2 dagen voor de 16 weken geboren. Na 16 weken spreken ze over een vroeggeboorte, nu was ze 'gewoon een miskraam'. Voor ons betekend het zo veel dat ze nu voor de wet ook onze dochter kan zijn.
Echt zo fijn! Mijn kindje is na 2 dagen overleden maar ik had er niet aan moeten denken dat ik hem niet had kunnen registreren dat is zo pijnlijk! Echt geweldig voor alles ouders die vanaf vandaag hun kostbare kindje kunnen registreren.