Ik ben helemaal fan van Jan. Wat een leuke normale kerel, eentje waarvan ik echt totaat niet zou denken dat hij graag doet bakken En de dame met de de hoofddoek, ze maakt écht mooie dingen, alleen ben dr naam ff vergeten...
Zineb heet ze en ik denk dat zij samen met Jan in de finale staat als het zo doorgaat. Dat zelfportret van Jan was echt zo mooi gemaakt!
Yep klopt, Zineb! Echt een creatieve en precieze meid. Ja die Jan met dat zelfportret, wauw! Hoe creatief! Van sommige denk ik echt; hoe zijn jullie uberhaupt door de voorrondes gekomen. Zo niet netjes werken, alles mislukt, enzo
Denk dat sommigen stress van de tijd/ camera's e.d niet goed aankunnen en daardoor slecht presteren. Volgens mij ontviel Erna ook een - oh nee komt hij weer aan dat kan ik.nu echt niet gebruiken- toen Andre haar kant op kwam lopen.
Haha, ja ik hoorde het ook. Ik denk dat de tijdsdruk, de camera's, niet je eigen keuken, etc echt heel veel doet met je. Waar je in je eigen keuken lekker relaxed staat te bakken komt er hier een hele hoop stress bij.
Oh die man van Erna, wat een schat zeg. Elke week bij de poort staan met een bos bloemen voor het geval ze eruit is.
Of weinig vertrouwen in je vrouw hebben Nee, grapje, volgens mij staat hij daar uit liefde. Wel gekke aflevering. Waar het eerst wel duidelijk was wie aan de top behoorde, lijkt het nu ineens alle kanten op te kunnen gaan.
Leuke aflevering, ik hoop dat Jan gaat winnen. Mooie baksels en superleuke man. Ik wist niet wat een chiffoncake was maar zag er mooi en lekker uit.
Gisteravond ook weer ineens is Amel weer in de wedstrijd en bakte Zeyneb niet erg best voor haar doen. Jammer dat die ene eruit is, vond hem wel een lekker ding
Ik baalde vooral dat Amel ineens zo'n goede dag had, ik trek haar niet zo goed en hoopte eigenlijk 2 afleveringen geleden al dat ze eruit zou gaan
Toch nog een andere winnaar dan ik gedacht had! Ik vond het erg leuk om naar te kijken maar twas niet echt het spannendste seizoen.
Ik had de winnaar ook niet verwacht. Maar ik denk ook dat ze enorm veel mazzel had dat iedereen doorging naar de finale. Als de halve finale gewoon met 4 was geweest was ze er daar anders denk ik wel uitgevlogen door het brood.