Oke, toch laatst een abonnement genomen om eens te proberen. En er stond een film op die ik graag wilde zien. Maar stiekem toch wel een leuke app om te hebben voor die paar euro per maand. Wat kijken jullie op Prime? Ik zit nu naar de grand tour te kijken. Met de heren van TopGear.
Marvellous Mrs. Maisel is leuk. The Boys, Fear The Walking Dead. Er staan een paar seizoenen This is Us op. Downton Abbey.
Ik ben nu de serie ‘Bones’ aan het herkijken, hiervoor the Mentalist en Monk gekeken. Mijn oudste dochter binged vooral Grey’s anatomy. Gisteren toevallig de film ‘Contagion’ gekeken (best verbijsterend hoe in deze 10 jaar oude film veel herkenbare dingen zitten van wat er nu gebeurt, incl. sluiting van scholen, wappies, de term social distancing, e.d.)
The toughest race, eco challenge hebben wij gekeken, dat vond ik heel tof om te zien. En greys anatomy kijk ik, daarna ga ik weer even verder zoeken. Die grand tour leek me ook wel grappig.
Ik zie helaas geen Downton Abbey erop staan, wel de film, maar ik moet nog een paar seizoenen kijken voor de film...
Ik kijk er de beschikbare seizoenen van keeping up with the kardashians. Hierna ga ik over op Hayu. Die heeft de laatste seizoenen maar ook bv alle seizoenen van real housewives enz. Lekker kijken. Is wel zonder ondertiteling.
De grand tour kijkt mijn zoon graag. De kinderen vinden de jackass films ook leuk Hebben al diverse tekenfilms gekeken en we waren onder de indruk van de film JoJo Rabit Mijn dochter en ik zijn nu alle films van Harry Potter aan het kijken
Ik heb hem genomen omdat ik supergraag star trek picard wilde kijken. En het was een zeer aangename ontdekking dat de heren van Top Gear nu dus bij amazon zitten. Heerlijke tv!
Hier ook de grand tour. En de special ‘a massive hunt’. Ik heb ook ‘all or nothing, Tottenham’ meegekeken met man en vond het verbazingwekkend interessant. Hij kijkt nog wat F1 dingen (Fernando en Grand Prix driver). En de kids kijken alle kinderprogramma’s.
Er staan een paar hele goede series op Prime, en dan ook nog een aantal gewoon leuke series, ik was ook positief verrast. Mijn man heeft het ooit genomen voor the Grand Tour, maar we hebben er inmiddels al veel leuke dingen op gezien. Aanraders vind ik: The Terror The Expanse The Marvelous Mrs. Maisel Good Omens Preacher The Wilds American Gods Mozart in the Jungle The Americans Red Oaks Verder staan er ook vreselijk veel oude series op die leuk zijn om terug te kijken, zoals The X-files, Seinfeld, Madmen, Dexter, Downton Abby, Prison Break, House, Buffy, enzv.
picard, maar je hebt een ook gratis Twitch channel (elke maand renewen) en die van ons zit bij Critical Role (bekende voice actors die DnD spelen)