Masterchef Australia is beter dan ALLE andere masterchefs. Ik word altijd vrolijk van hoe lief die kandidaten allemaal zijn voor elkaar
Martine Bijl is zo leuk zij mag wel genomineerd worden voor beste presentatrice! En Fleur! Oei wat een scherp gezicht heeft ze. Mijn man snapte werkelijk waar niet dat zij een beatyblog heeft haha.
Ik ben zo blij dat het weer begonnen is, heerlijke tv! Ik ben wel blij dat Fleur eruit is, wat een, tja, hoe moet ik dit zeggen, apart meisje. Ik vind het nu een leuke club mensen die overgebleven is. Ik kan niet wachten tot de volgende aflevering.
Klopt! Vond de Parijse soezen ook wel prachtig net... Maar met die tompoezen van vorige week heb ik compleet in een deuk gelegen! Benieuwd wie er uit gaat deze week!
Van heftruckchauffeur naar meesterbakker. Leuk! Van Martijn had ik het wel verwacht. Heb nu wel enorme zin in chocolade!
Met je eens en het komt volgens mij ook omdat de Masterchef Nederland een totaal verkeerde sfeer probeert neer te zetten. Te hautain wat mij betreft. Fleur, tsja was ook niet mijn type maar ik vond het wel zielig hoe aangeslagen ze was dat ze eruit lag. Ze had volgens mij echt een probleem met tijdmanagement.
hahaha die soezen idd beschrijving was deze keer ook vast iets te beknopt heb in een deuk gelegen! en @masterchef helemaal met jullie eens! ik kijk eigenlijk alleen Australia, ik vind die presentatoren ook zo grappig
Ik vind het niveau wel een beetje laag eerlijk gezegd. Zijn dit de beste amateurbakkers van nederland? Die huisarts met zijn gekochte koeken......Het commentaar van de jury mag ook wel iets pittiger. Ze zeggen bijna bij alles dat het wel lekker is......terwijl het er dan uitziet als een hatseflats....... maargoed, ik kijk wel graag hoor! martine doet het wel leuk vind ik....
Huh?! Ik probeer uitzending gemist terug te kijken, aflevering niet beschikbaar? Vorige week wel kunnen zien zo en die staan er ook nog wel op. Weet iemand hier iets vanaf?
Denk dat het uiteindelijk tussen Anouk en Menno zal gaan! Al vind ik Jacques er ook uitspringen.. Vorig seizoen vanaf het begin m'n zinnen gezet op Rutger. Ben benieuwd!