Cookies op AD.nl Bizar.. Op nog geen 300 meter van mijn huis. Vader is gevlucht. Er gaan geruchten dat het 4 jarige jongetje al sinds vanmorgen dood was en zijn zusje van 6 heel de dag thuis is geweest. Menn kippenvel overal.. Als het bovenstaande echt waar is, mijn hart gaat zo uit naar het jongetje, zijn zusje die hier ongetwijfeld getraumatiseerd van is.. Als moeder zijnde..
Echt vreselijk Ik hoop dat vader snel gevonden word en er meer duidelijkheid komt, en zijn zusje er niet veel van meegekregen heeft
vreselijk lees net dat vader en moeder gescheiden zijn en vader daar veel moeite mee had ook dat het zusje op de stoep zat waarom toch
Pffff vreselijk 😔 de gedachten aan dat meisje die de hele dag huilend verdrietig voor de deur zit en het jongetje wat nog te jong was zich te verweren het breekt mijn hart in 100000 kleine stukjes 😢
Verschrikkelijk nieuws! Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als ouder je kind kunt vermoorden! Ik ben zo gek op mijn meissie...
Vreselijk! En wat zielig voor dat zusje. Ook bijzonder dat niemand van de buurt denkt goh wat gek daar zit een meisje hele dag alleen????
Pff verschrikkelijk . Ik erger me alleen kapot aan sommige reacties onder het artikel op Facebook. Die vader is al schuldig voordat er ook maar IETS bekend is en de meeste mensen baseren dat op een scheiding waar hij veel moeite mee had (nee, duh! Een scheiding is leuk zeker!?). Als mensen nou eerst even zouden afwachten? Er zijn zoveel dingen die er gebeurd zouden kunnen zijn en aan de hand van dat beetje aan 'feiten' wat de media geeft kan je toch geen conclusie trekken?
Ben het met je eens dat mensen te snel conclusies trekken en daardoor mensen veroordelen. Maar ik denk dat mensen kijken naar wat er in het verleden is gebeurd met vechtscheidingen en overleden kindjes (Ruben en Julian). Snap het wel en ben er ook bang voor eerlijk gezegd... Vechtscheiding, ze geven aan verdachte omstandigheden.
Eens, het is verschrikkelijk voor de jongen, zijn zusje, zijn moeder en voor de vrouw die hem gevonden heeft. Maar wie weet gaat het hier om een noodlottig ongeluk en is de vader doorgedraaid. Ik hoop dat die man levend gevonden wordt.
Normaal erger ik me ook aan de verhalen maar helaas ken ik het verhaal hierachter. Ontzettend triest! Wat vreselijk voor de moeder en andere familie. Wat een drama. Hoop dat de vader snel gevonden wordt.
En natuurlijk staan ze bekend bij jeugdzorg. Misschien moeten ze wanhopige ouders eens helpen ipv ze wegsturen met kutsmoesjes! Echt in en in triest
Een vechtscheiding, een dood jongetje van 4 jaar in huis en een vader die verdwenen is.. 1+1 is 2 Het enige wat ik hoop is dat die lul zichzelf niet van kant heeft gemaakt, die lafbekken heb je helaas ook