Vorige week niet gekeken, maar nu wel. Er zitten mooie taarten tussen! Gelijk weer een opdracht voor mijn man (banketbakker)!!
Ik moest heel goed kijken (opdracht van man) bij de hazelnootschuimtaart (is hij dol op) want dan kon ik dat ook een keertje maken. Ga het zeker een keer proberen, maar denk wel dat het dan geen taartvorm behoud en meer een uitloop exemplaar wordt
Vond het een leuke aflevering! Er zitten echt een paar goede bij zeg. Stiekem wel blij dat die vrouw eruit is
Ik vond Martine Bijl gisteren zo leuk en scherp ...en dan lees ik net dat ze een bloeding rond de hersenen heeft gehad vorige week
Neeee! Oh man ze is zó lief en mooi en fantastisch. Ik heb net top haar gestemd voor Gouden Televizier vrouw, doen jullie dat ook? Zou haar dat zó gunnen!
Vrees ook voor Jaap hoewel Farida soms ook alle kanten op kan gaan. Van Maartjes blijft bij mij ook niet zoveel hangen.
Jaap - Heel Holland Bakt Jaap heeft vrijwillig de tent verlaten vanwege persoonlijke omstandigheden. Wie is er vandaag uit gegaan? Ik had hem een poos op pauze staan en daarna ging er iets mis met de tv, waardoor ik de laatste 20 minuten ongeveer gemist heb.