Heel Holland bakt

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Suzzert, 6 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ben blij dat Aat er niet uit hoefde in ieder geval, jammer dat het net nu niet zo lekker ging bij de mannen.

Die suikerbroden zagen er wel erg smakelijk uit trouwens.....😊

2. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Toffe aflevering weer :) Ik vond het leuk dat Maartje nu duidelijker aanwezig was en het zo goed deed. Van Sarena krijg ik soms een beetje de kriebels, haha, alles zo pietje precies perfect willen doen.

Ik kreeg bij Martines intropraatje het idee dat Jaap had opgegeven omdat hij vorige keer zo slecht presteerde en zichzelf nu niet weer zo voor schut wilde zetten. Maar dat kan ik mis hebben natuurlijk, misschien waren het wel zwaardere persoonlijke omstandigheden. Wel jammer hoor, ik vond hem erg geestig.

Ik vond het wel goed dat er gewoon normaal werd gedaan over wie er naar huis zou moeten en dat op het laatst pas werd besloten dat iedereen mocht blijven. Maar ja, kan ook niet echt anders, met een x aantal afleveringen, lijkt me. Als ik Aat was was ik wel geschrokken trouwens, Jaap en Aat klinkt toch een beetje hetzelfde haha :D

3. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Hij zei ook dat hij die verwarring had, en omdat hij toch al niet zo goed had gepresteerd was de kans ook best groot geweest, ware het niet dat er al iemand weg was.

Ik kreeg ook de indruk dat Jaap gewoon niet meer wilde. Zou me niet verbazen namelijk na vorige week. Aan de andere kant lijkt het me niks voor hem om om die reden te stoppen.

Ik ben wel benieuwd waar de jury dit jaar voor gaat. Vorig jaar gingen ze duidelijk voor het type Sarena (goede baksels met bijzondere afwerking), maar ze is nu volgens mij nog nooit meesterbakker geweest. Misschien wordt er dit keer een wat meer down-to-earth bakker gekozen?

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Vond t weer leuk! Alleen die pasteien brrr :p

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jawel, ze is wel meesterbakker geweest, uit mijn hoofd twee weken geleden.

6. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ja, iehh! Werd ik echt niet vrolijk van haha. Behalve van kandidaat Martine die het ook echt vies vond haha. Ik weet niet wat ik had gedaan als ik deelnemer was geweest. Misschien toch een smaakvolle groentevulling verzinnen :D
    Niet dat ik vegetariër ben maar toch, ik zou het een toffe uitdaging vinden en een mooi 'statement'.

7. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gek verhaal hoor van Jaap!

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Wij zijn echte vleeseters maar van al dat gemalen vlees klopte mijn hart ook niet sneller hoor. Ik wil graag mijn vlees kunnen herkennen zeg maar.

Dus ja een smakelijke groentevulling zou ook mijn voorkeur hebben (en dan ook het liefst herkenbaar)

9. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Oh haha gelukkig ben niet de enige :p Iedereen daar maar oooh wat heerlijk en ik zat te griezelen :D

10. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    O, oké! Ik dacht dat ze nog niet was gekozen. Wel terecht dat ze een keer meesterbakker is geweest, daar niet van. Erg steady tot nu toe.

Wat betreft die pasteien, tja. Ik zou er ook niet om staan te springen. Lijkt me erg machtig en véél te veel vlees. Eigenlijk was het alleen maar een korstje en dan een homp vlees erin.

11. MamavC

MamavC Niet meer actief

T was weer leuk :) maar taarten vind ik toch leuker om naar te kijken dan brood

12. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Vanavond weer!

13. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Hebben jullie gekeken?
    Ik had nog niet verwacht dat Maartje er al uit zou vliegen. Had het eerder gedacht van Farida.

En wat is Aat goed zeg in bakken.... Ik denk dat hij de uiteindelijke winnaar word.

14. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vond het ook verrassend dat Maartje eruit ging ipv Farida, die had een potje gemaakt van de technische opdracht....

15. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Het verraste mij ook wel ja. Ook omdat Farida elke aflevering wel wat laat mislukken naar mijn idee.

Prachtige taart van michiel dat spectakelstuk!

16. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik vind Farida ook echt een beetje vervelend worden. Maar ik weet niet zo goed waarom...

17. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik vind haar wat minder gedreven en enthousiast overkomen.

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik had ook verwacht dat Farida eruit zou gaan. De afgelopen afleveringen was het elke keer ook maar net net.

19. MamavC

MamavC Niet meer actief

Jammer dat Maartje eruit is. Ik vind ze allemaal eigenlijk wel leuk om naar te kijken. Die koekjes van Farida waren wel erg grappig :D

20. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Had zelf ook niet verwacht dat kaartje eruit zou gaan, jammer wel!

Deel Deze Pagina