Heel Holland bakt

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Suzzert, 6 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik denk dat Maartje eruit ging omdat ze nu op de top van haar kunnen liep want dat hoorde je de jury ook met elkaar bespreken.
    Ik had het ook niet verwacht maar ik vind Farida juist heel leuk.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja dat zeiden ze idd van Maartje maar ik denk dat Farida ook niet veel 'hoger' kan qua niveau.

Ik gok voor de finale op Aart, Michiel en Sarena.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Farida heeft denk ik wel de kennis in huis maar is veel te chaotisch (wat heel goed door de tijdsdruk kan komen)

Finale ik denk de beide mannen en dat meisje met het lange donkere haar (wat deze week in tranen was omdat het mislukte - vond het chocolade hart van haar zo ontzettend mooi-)

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik was ook verrast doordat Maartje eruit moest. Had op Farida gegokt.
    Finale zal idd wel Sarena, Aat en Michiel worden :)
    Ik vond Martina haar 'liefdestaart' niet zo mooi, maar hij leek me wel lekker :p

5. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik ook :)

6. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Iemand nog gekeken gisteren? Ik was verrast door hoe goed Farida het deed en ook door hoe beroerd Aat en Michiel het deden. Als het zo doorgaat volgende week, kan het echt weleens een girls only-finale worden. Op zich leuk want er is nog nooit een vrouwelijke winnaar geweest! En dat gaat dit jaar denk ik sowieso gebeuren. Ik heb mijn geld staan op Martine. Ik denk dat zij voor veel mensen aansprekender is dan Sarena, die toch wat al te perfecte baksels maakt, vooral in de afwerking. Martine is meer down-to-earth, als je haar creaties ziet denk je: dat kan ik misschien ook wel. :)

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Grappig, ik ga juist voor Sarena, omdat zij net even dat extra stapje zet!
    Er zit meestal wel een verrassingselement in haar creaties, ik vind dat juist wel leuk.
    Was wel verbaasd dat bij haar koekjes ze op de tweede plaats eindigde ondanks dat het mislukt was! Dan moeten ze toch wel heel goed gesmaakt hebben.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik denk dat Sarena gaat winnen. Haar afwerkingen en haar smaakcombinaties zijn net even wat bijzonderder dan die van Martine. Maar ja, in de finale moet het ook maar net lukken allemaal. Ik vond Farida verrassend goed gisteren. En wat is die Michiel een stresskop! Als hij zo doorgaat haalt hij de finale niet.

9. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Volgens mij waren de andere koekjes (op die van Martine na) ook wel erg beroerd.

Mijn voorkeur voor Martine is deels ingegeven doordat ik Sarena als persoon niet zo leuk vind. Zou niet moeten uitmaken maar ja, ik ben ook maar een mens. :p

10. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik dacht dat gisteravond Michael eruit zou gaan, want die maakte er echt een zooitje van. Maar Aat: die had ik echt nog niet verwacht....

Ik denk ook dat Sarena gaat winnen, en anders Martine. Nouja.. we zullen het zien.

Elke keer als ik ernaar kijk krijg ik er honger van, wat komen er heerlijke dingen voorbij!

11. missl87

missl87 Actief lid

6 jul 2015
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het echt ongeloofwaardig dat Aat eruit is hoor! Micheal was vele malen slechter!!

Ik denk dat Martine gaat winnen, die vind ik echt goed!

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Denk dat michael het geluk heeft gehad dat hij een gedurfde smaak aan zijn piramide had gegeven

13. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Dat denk ik idd ook.
    Van mij had Farida er wel uit gemogen. Niet zozeer op basis van deze aflevering, maar ik vind haar obv de vorige afleveringen het minst goed. Jammer dat Aart er uit ligt, vond hem wel grappig.

14. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Niemand gekeken vandaag? :D
    Haha. Ik heb het net teruggekeken omdat ik het gemist had. Vond het een toffe verrassende uitzending. Maar ik wacht wel even met spoilers dan ;)

15. Femkee

Femkee Actief lid

6 nov 2012
    247
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb ook gekeken! :)

Vond het ook zeer verrassend... Door de prestaties van deze uitzending wel logisch, maar vergeleken met de vorige afleveringen, was het niet mijn keuze...

16. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    Mee eens!
    En wat kreeg ik een trek bij deze aflevering ;)

17. Femkee

Femkee Actief lid

6 nov 2012
    247
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hahah dat het ik elke aflevering, goed excuus om zelf te bakken #langlevedezwangerschap ;)

18. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    Maar wel veel makkelijkere recepten haha. Ik zou willen dat ik zoiets kon maken

Over deze aflevering: Jammer dat Michiel eruit is. Farida mocht van mij een aantal afleveringen eerder al eruit dus het voelt een beetje oneerlijk. Maar ze wordt steeds beter en ik vond haar in de aflevering ook leuk overkomen. Sarena vindt ik erg fanatiek, misschien iets te. Maar zij gaat wel winnen denk ik

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik vond het echt onterecht dat Farida meesterbakker werd. Dat had gewoon Sarena moeten zijn. Kreeg een beetje het gevoel 'omdat ze het nog nooit geweest is kiezen we haar dit keer maar'. Op HHB Facebook lees je ook heel veel commentaar op de jurykeuzes van deze aflevering.

20. MamavC

MamavC Niet meer actief

Ik vond die taart van Farida waanzinnig knap dus terecht dt ze er niet uitvloog.

Deel Deze Pagina