Heel Holland Bakt

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dochters, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Moet zeggen dat ik dat nabeschouwingsprogramma de eerste keer het leukste vond, nu vind ik het een beetje mwoah. Eigenlijk een beetje wat ik ervan verwacht had; het wordt voor mijn gevoel nu zo uitgemolken! Terwijl ik de eerste keer echt bijna heb zitten huilen van het lachen met die muziekjes onder de mislukte taarten van Dahaagg-mar.. :D

2. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Volgt iemand dit nog? Wat vonden jullie van deze uitzending? Ik heb sowieso respect voor hen allemaal, zo onder druk zou ik het echt niet kunnen. Ik bak alleen een taart voor mijn kinderen als ze jarig zijn, en ben dan uren en uren bezig, maar met concurrentie om mij heen, meekijkende experts en een tikkende klok, dan zou ik er echt niets meer van bakken!

3. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    De Finale!

Is er iemand die ook kijkt? :)

Ik dacht heel lang dat Annemarie de winnaar gaat worden, maar ik ben van gedachten veranderd en denk dat vanavond Francis de grote winnaar is. Guido sowieso niet. Wat denken jullie?

4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    Ah ik was wel voor Francis. Naast dat ze heel goed bakt, vind ik haar een hele leuke en lieve vrouw. Maar Annemarie heeft het ook zeker verdiend!

5. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik hoopte ook op Francis maar tuurlijk, Annemarie ook top en zeer gegund.

Ik vond dat Giedo erg sportief reageerde!

6. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ja hoor, zeker verdiend!

7. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik vond het ook verdiend! Als Francis het was geworden had ik mijn schoen opgegeten :D Dat gehuil de hele tijd.. :) Nee voor mij was het duidelijk Annemarie op 1 (die gekleurde spekkoekkunst uit een eerdere aflevering alleen al), dan Guido uit sympathie en dan Francis.

8. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Ik dacht ook dat Francis zou winnen. Guido werkte te slordig in de ogen van de jury.
    Annemarie heeft het verdiend. Vooral met die spekkoek.

9. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind ze allemaal erg goed! Maar ook lachen, Guido met z'n zelfspot over zijn baksels :)
    Leuk dat Annemarie heeft gewonnen.

10. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113

Zo precies zoals ik het ervaar!!! Schaamde me gewoon dat ik hier zo lyrisch erover heb zitten schrijven. Al vind ik het nog leuk om naar te kijken maar meer uit verveling...

Deel Deze Pagina