Moet zeggen dat ik dat nabeschouwingsprogramma de eerste keer het leukste vond, nu vind ik het een beetje mwoah. Eigenlijk een beetje wat ik ervan verwacht had; het wordt voor mijn gevoel nu zo uitgemolken! Terwijl ik de eerste keer echt bijna heb zitten huilen van het lachen met die muziekjes onder de mislukte taarten van Dahaagg-mar..
Volgt iemand dit nog? Wat vonden jullie van deze uitzending? Ik heb sowieso respect voor hen allemaal, zo onder druk zou ik het echt niet kunnen. Ik bak alleen een taart voor mijn kinderen als ze jarig zijn, en ben dan uren en uren bezig, maar met concurrentie om mij heen, meekijkende experts en een tikkende klok, dan zou ik er echt niets meer van bakken!
De Finale! Is er iemand die ook kijkt? Ik dacht heel lang dat Annemarie de winnaar gaat worden, maar ik ben van gedachten veranderd en denk dat vanavond Francis de grote winnaar is. Guido sowieso niet. Wat denken jullie?
Ah ik was wel voor Francis. Naast dat ze heel goed bakt, vind ik haar een hele leuke en lieve vrouw. Maar Annemarie heeft het ook zeker verdiend!
Ik hoopte ook op Francis maar tuurlijk, Annemarie ook top en zeer gegund. Ik vond dat Giedo erg sportief reageerde!
Ik vond het ook verdiend! Als Francis het was geworden had ik mijn schoen opgegeten Dat gehuil de hele tijd.. Nee voor mij was het duidelijk Annemarie op 1 (die gekleurde spekkoekkunst uit een eerdere aflevering alleen al), dan Guido uit sympathie en dan Francis.
Ik dacht ook dat Francis zou winnen. Guido werkte te slordig in de ogen van de jury. Annemarie heeft het verdiend. Vooral met die spekkoek.
Ik vind ze allemaal erg goed! Maar ook lachen, Guido met z'n zelfspot over zijn baksels Leuk dat Annemarie heeft gewonnen.
Zo precies zoals ik het ervaar!!! Schaamde me gewoon dat ik hier zo lyrisch erover heb zitten schrijven. Al vind ik het nog leuk om naar te kijken maar meer uit verveling...