Heb net een test gekocht en kan niet wachten om te testen. Ben al een week misselijk en voel me zwanger. Ben nu op dag 26 cyclus is verschillend maar tussen 28-34 dagen. Wanneer kan ik testen? Het was dinsdag negatief maar ik was te vroeg met testen. Is het nu nog steeds te vroeg?
Dat is een beetje moeilijk in te schatten. Heb je een idee wanneer je eisprong is geweest? Meestal is het wel mogelijk om 10 dagen na je eisprong positief te testen als je zwanger bent, met een kruidvat/etos 2v5 of andere gevoelige zwangerschapstest.
Nee dat weet ik niet. Deed toch een test maar het is weer negatief. Zondag maar weer een test doen als ik nog niet ongesteld ben geworden vind het wachten zo lastig
Vandaag weer een test gedaan maar was weer negatief. Moet pas over 3-4 dagen ongesteld worden dus het kan nog.
Met welke test ben je aan het testen? Ik zou anders de gevoelige zwangerschapstest van Z&K bestellen.... die gaf bij mij al 4 dagen voor nod een super duidelijk streepje binnen een paar seconde al
Heb vandaag nog een test gekocht een Clearblue Digital ben op dag 28 nu. Ik ga maandag pas testen. Heb nu wat menstruatiepijn maar voel me nog steeds zwanger. Ben benieuwd en kan bijna niet wachten
Werd vroeg wakker vandaag en wou testen en precies toen ik de verpakking open deed werd ik ongesteld.