jonge moeders omgeving Dordrecht

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Shadow08, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    ik ben zwanger van de eerste, en aangezien ik in mijn omgeving verder niemand heb die ook zwanger is, even een oproepje. lijkt me toch leuk om met jonge aanstaande moeders te kletsen! ik ben zelf net 22 jaar, en onverwachts en ongepland zwanger geraakt van onze eerste! hartstikke welkom, maar ook heel erg spannend en soms wat onzeker.

lijkt me leuk om verder te kletsen met meiden uit de buurt!

2. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    gefeliciteerd met je zwangerschap.ik ben geboren en getogen in dordrecht ik woon nu in rotterdam ik ben niet meer zwanger ben pas bevallen van een dochtertje die nu inmiddels bijna 2 maanden is

3. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Hoi Kiki! bedankt voor je reactie! Wat leuk! hoe gaat het met de kleine?

4. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    hoi stephanie. het gaat heel goed met de kleine gelukkig, ze groeit goed het gaat echt snel het is genieten van elk moment :)
    en hoe gaat het met je zwangerschap tot nu toe? heb je veel klachten? en heb je al een echo gehad?

5. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Okee wat fijn om te horen! ik ben non stop misselijk maar nu de weken vorderen, gaat het beter met de misselijkheid! gelukkig geen overgeefsessies dat scheelt weer! en merk dat ik gewoon steeds wat moet eten! we hebben de eerste echo gehad om het termijn vast te stellen, en 22-9 hebben we de combinatie test en as donderdag voor de 2e keer naar de VK. Allemaal erg spannend en binnenkort ook nog verhuizen dus allemaal druk ook!

en af en toe erg onzeker hoe ik met een kleine een heel huishouden ga runnen en een heel ritme er in ga brengen! hoe doe je het haha? :)

6. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    hopelijk gaat het snel over die misselijkheid. en geniet van alle echo's ik keek er altijd erg naar uit om m'n kindje weer in m'n buik te zien bewegen en horen heerlijk vond ik dat en zo mooi om te zien hoe het elke keer gegroeit is.
    ik snap je onzekerheid wel hoor had ik ook een beetje toen ik zwanger was van hoe ga ik het allemaal doen en hoe moet ik dit doen en wat als dit en wat als dat haha overal maak je je druk om maar geloof me het gaat allemaal vanzelf als je kleintje net geboren is is je rust heel erg belangrijk dus neem die ook echt zeker de eerste week, week 2 dacht ik alles aan te kunnen en ik moest en zou het huishouden op orde hebben nou dat ging dus mooi even niet he ik stond opgegemoment helemaal overstuur tegen me vriend te schreeuwen je bent zowiso al meer geemotioneerd maar door dat ik zo moe was trok ik het echt niet meer toen heb ik het huishouden even gelaten voor wat het was en me vriend heeft het toen allemaal overgenoment super lief en na 3 weken kreeg ik ritme erin en ging het allemaal vanzelf :)

7. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Okee goed om te horen haha! ja het is af en toe allemaal een beetje téveel! gelukkig zei mijn vriend ook al dat ik me druk maak om niets, en dat ik er niet alleen voor sta. dat vergeet ik weleens, heb hem ook nog en de nodige hulp van ouders en schoonouders ed. moet goed komen! ga jij straks weer werken of blijf je bij de kleine?

8. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    dat is fijn dat je iniedergeval weet dat je die hulp heb, ik deed alles graag zelf en gaf dingen moeilijk uit handen maar daar dacht ik na de geboorte toch even anders over haha en nam ik de hulp met beide handen aan. ik heb op het moment geen werk maar ik wil dalijk als ze een paar maanden is wel weer werk gaan zoeken voor 2-3 daagjes in de week, en jij?

9. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    op dit moment werk ik 32u bij mijn ouders op kantoor. en na de geboorte van de kleine is het de bedoeling dat ik 28u ga werken!

10. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    oh dat is fijn zeg dat je iniedergeval zeker bent van je werk en dat je ook de keus hebt om minder te gaan werken, ik was opzoek naar werk toen ik zwanger raakte bij mij was het ook niet geplant maar erg welkom maarja niet gevonden dus binnenkort maar weer beginnen met zoeken haha

11. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    ja ik werkte al 3 jaar voor ik zwanger werd, was wel even schrikken als het niet gepland is!

Deel Deze Pagina