Hallo dames, Normaal praat ik altijd onder het onderwerp "na miskraam gaan we er weer voor", maar ik dacht ik wil ff een nieuw onderwerp starten..Ik ben afgelopen zondag helaas ongi geworden Maar mijn rechter borst is nog steeds wat pijnlijk als ik erop druk, vooral aan de zijkant...Normaal moet dat toch over zijn als je ongi bent geworden? Misschien is het normaal, maar zijn er meerdere dames die hier last van hebben?
Dit had ik dus deze maand ook, 4 dgn overtijd toen ongi en zeer pijnlijke borsten. Was na 2 dgn uiteindelijk over. Heb dit nooit eerder gehad dus snap er ook niets van...
Ik zie dat je al 10 dagen overtijd bent, heb je al getest? En mijn borsten doen nu wat minder pijn, maar had dit ook nooit eerder gehad..de dokter zei toen een x dat als het pijnlijk blijft doen tijdens je menstruatie, dat ik dan moest bellen...zal dan wel niet goed zijn..of je bent dan misschien wel zwanger terwijl je toch ongi ben geworden? Vaag eigenlijk..
Ik voel het verschil niet meer...afgelopen maand dacht ik echt dat het weer raak was, niet dus :-s Mn borsten waren gegroeid volgens mijn vriend en zagen er anders uit en ze waren heel pijnlijk..Zo zie je maar hoe je lichaam je voor de gek kan houden..daarom voel ik het verschil niet meer als ik ongi word of zwanger ben :-s
Dus het is niet iets ernstigs Marjolein? Want de dokter zegt altijd dat ik dan contact op moet nemen als ik dat blijf houden..Het is gelukkig nu ook wat minder, dus denk dat het morgen of donderdag wel helemaal weg is...maar was wel benieuwt
Hoi, In april was ik na 83 dgn nog niet ongesteld en ik had vreselijk pijnllijke borsten echt niet leuk meer. Na 91 dgn kwam de menstruatie door opwekkende medicatie van gyn. Mijn borsten hebben daarna nog 3 wkn pijn gedaan, ik was vreselijk ongerust zeker omdat mijn moeder 2x borstkanker had gehad. Volgens de huisarts komt het omdat de hormonen nog bezig zijn met het voorbereiden, terwijl dat dus helemaal niet hoeft. Als dan eenmaal het kwartje is gevallen bij die hormonen wordt het beter. Mijn borsten voelde op een gegeven moment aan als allemaal harde brokken, echt eng. Na 3 wkn was het weer normaal. Ik ben ondertussen even aan de pil geweest om hopelijk alles even tot rust te brengen en opnieuw te starten, toen geen pijn in de borsten. Nu is de eerste poging weer voorbij en had ik weer pijnlijke borsten. Zeer wonderlijk hoor dat lichaam................... gr. Sophia