Bij toeval...zoals dat bij mij vaak voorkomt Kocht ik een tijdschrift met daarin een heel leuk verhaal.. Ik vind het onwijs om een kleine te mogen krijgen en zwanger te zijn...echter zag ik enorm op tegen de bevalling..door mijn overgevoeligheid..heb ik sneller last van pijntjes...Dus ik dacht...ow my god Hoe kom ik ooit de bevalling door...HELP!! Maar ik las dus dat er een mogelijkheid is om pijnloos te kunnen bevallen.. Ik heb dit eens uitgezocht...en uitgeprobeerd met andere pijntjes..zoals bijv darmkrampen en het werkte wel degelijk... Dit wil ik wel delen... Dus check ook eens www.wonderbaarlijk.com Welllicht hebben jullie er wel eens van gehoord..of miss andere leuke tips..ik moet zeggen dat door het lezen de angst wel eeen heeeel stuk minder is geworden.. Wie weet heb jij dr ook wat aan...bekijk de filmpjes en lees....
Ik ook niet eigenlijk, ik heb weleens van die doula's gehoord...ik persoonlijk ben daar niet in geinteresseerd.
Een doula maakt je bevalling echt niet pijnloos meid.. Ze ondersteunt je wel tijdens de bevalling, maar neemt geen pijn weg.. hoogstens dat de weeën wat minder pijnlijk zijn als ze bijvoorbeeld tegen je rug drukt tijdens een wee.. Als het echt pijnloos zou zijn, had iedereen standaard wel een doula aan d'r bed Sorry meid, maar het gaat gewoon pijn doen, dat is zeker..
Och Oepsie Foutje bedankt hahaha.. Idd wonderbaar.com sorry hoor En nee hoor dit is GEEN RECLAME Foutje is mensellijk.....
Sorry maar ik geloof er werkelijk helemaal niks van.. Prima dat je je lichaam kan volgen en dat je dan minder last hebt van de pijn.. maar pijnloos kan het gewoon niet zijn. Wellicht ben je je er minder bewust van, net als idd met darmkrampen enzoo.. Je gaat op in je lichaam en laat het volledig zijn werk doen, maar dit doet gewoon pijn. Ik vind niet dat ze dit pijnloos bevallen mogen noemen. Ieder mens is anders en beleeft deze acties van het lichaam anders.. Pijnloos bevallen is als je compleet verdoofd wordt.. Anders kan je geen pijnloze bevalling garanderen.