Het is vast iets stoms hoor, maar dan word ik graag gerustgesteld. Wij hebben recent twee pretecho's gehad, twee omdat bij de eerste poging de baby er niet mooi voor lag. Beide keren zei de echoscopiste verschillende malen dat de baby een heel klein neusje heeft. Ik ben daar niet op in gegaan, maar het blijft wel in mijn hoofd zitten. Alsof een heel klein neusje niet goed is - en toevallig weet ik dat kinderen met downsyndroom een heel klein neusje hebben. Bah, ik vind het zo jammer dat ik me hier druk om maak.
Volgens mijn is het niet iets waar je zorgen over hoeft te maken meid Mijn dochter heeft ook een lief klein neusje Maar past gewoon bij het geheel..(ze heeft ook geen hele grote hoofd) daar zat en zit ze altijd iets onder bij het CB
Mijn zus heeft al haar hele leven een klein neusje. Geen idee waarom, want mn ouders hebben allebei een flinke neus en die van mij zie je ook niet over het hoofd. Mijn zus heeft gewoon een schattig wipneusje. Niets mis mee, geen slecht teken. Maar gewoon geen enorm grote gok Maar als je twijfelt, moet je de VK bellen he...!!!
Ik weet ook niet of het echt om de grootte van het neusje gaat. Het gaat om de grootte van het neusBOTJE, en dat is toch iets anders.
bij syndroom van down is het vaak zo dat er een korter neusbeentje (neusbot) aanwezig is... maar dit is niet het enige syndroom hoor (WBS syndroom heeft dat bijvoorbeeld ook als kenmerkende eigenschap) maar als er geen andere kenmerken zijn, behalve het neusje, dan zou ik me niet te veel zorgen (proberen) te maken en als je het echt te moeilijk hebt, kan je best eens bellen met vk of gyn zodat je meer zekerheid krijgt...
Wat een mooie foto! Ik ben absoluut geen kenner, maar ik vind het eigenlijk geen opvallend kleine neus
Ik zie een prachtig kindje met een mooi neusje, niet te groot, niet te klein. Ik zou me absoluut niet druk maken als ik jou was, als er mogelijk een verdenking geweest zou zijn dan zou je dat toch gehoord hebben van de echoscopiste?
wees blij dat het geen neus is waar je vanaf kunt skiën onze uk heeft ook een klein neusje en is niks mee aan de hand,
Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het zelf ook geen heel klein neusje, maar blijf het raar vinden dat die vrouw dat telkens zei. Ben iig wat gerustgesteld door jullie
ik zag de titel en dacht ik moet ff in dit onderwerp kijken en toen ik de foto zag dacht ik meteen wat een mooi kindje, en ik vind de neus niet extreem klein, denk gewoon normaal.. mjh ik heb er geen verstand van, misschien bedoelde die vrouw het gewoon als dat die niet mega groot was
Nee joh, kijk mijn kinderen eens, die hebben heerlijk kleine neusjes. Neus van de jouwe is niet echt klein hoor.