Bedankt nog voor jullie reacties! Ik maak me geen zorgen meer, de echoscopiste bedoelde vast 'wat een mooi bescheiden neusje' ofzo.
Ik vind dit ook geen te klein neusje hoor. Hier een pretecho van mijn jongste dochter, zij heeft ook een klein schattig neusje. Maar daar is nooit wat over gezegd dat het te klein was of zo. Misschien bedoelde ze idd, een schattig klein neusje. Bekijk bijlage 336217
Neusje is normaal en past bij formaat van het hoofdje! Zie niks afwijkends hoor en je VK bedoelde het vast niet zo als hoe je het geinterpreteerd hebt Ze hebben het al gauw over ledematen en organen, ze moeten toch iets zeggen he...
wat een mooie 3d echo's Wij hadden de pech dat ons kindje zich niet echt wilde laten zien. En toen het eindelijk met gezichtje naar ons toe lag zat de navelstreng ervoor wat schaduwen gaf over gezichtje. Maar hoe dan ook was het leuk om kindje op die termijn te zien; 26 weken.
Mijn zoon had een heel klein neusje, duidelijk te zien op de pretecho. Heel wat kleiner dan het neusje van jouw baby! Dat was ook het enige wat duidelijk te zien was, meneer weigerde even stil te liggen Ik heb me nooit afgevraagd of dat een relatie tot down zou kunnen hebben, had ook nooit gehoord dat dit een soft marker zou zijn. Ik heb zelf ook een vrij kleine neus, en het modelletje dat hij leek te hebben zit ook op het gezicht van mijn nichtje. En wat er ook met mijn jongen zou mogen zijn, Down heeft hij echt niet. Maar hij heeft wel een heel kleine neus (en een groot hoofd, misschien lijkt het daarom zo klein )
Ik dacht na de echo dat mijn zoontje een joekel van een neus zou hebben...deze was gewoon normaal Niks om je zorgen om te maken