heel klein neusje op pretecho

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Danabelle, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dit is ons knulletje met bijna 34 weken. Zelfde soort neus volgens mij.

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Wat een mooi kindje!
    Als k dat zo zie wil k ook een pretecho wanneer we (weer) zwanger

3. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Bedankt nog voor jullie reacties! Ik maak me geen zorgen meer, de echoscopiste bedoelde vast 'wat een mooi bescheiden neusje' ofzo.

4. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik vind dit ook geen te klein neusje hoor. Hier een pretecho van mijn jongste dochter, zij heeft ook een klein schattig neusje. Maar daar is nooit wat over gezegd dat het te klein was of zo.

Misschien bedoelde ze idd, een schattig klein neusje.

Bekijk bijlage 336217

5. Brynn

Brynn Actief lid

15 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neusje is normaal en past bij formaat van het hoofdje! Zie niks afwijkends hoor en je VK bedoelde het vast niet zo als hoe je het geinterpreteerd hebt:) Ze hebben het al gauw over ledematen en organen, ze moeten toch iets zeggen he...

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    wat een mooie 3d echo's
    Wij hadden de pech dat ons kindje zich niet echt wilde laten zien. En toen het eindelijk met gezichtje naar ons toe lag zat de navelstreng ervoor wat schaduwen gaf over gezichtje. Maar hoe dan ook was het leuk om kindje op die termijn te zien; 26 weken.

7. Bri

Bri Niet meer actief

Mijn zoon had een heel klein neusje, duidelijk te zien op de pretecho. Heel wat kleiner dan het neusje van jouw baby! Dat was ook het enige wat duidelijk te zien was, meneer weigerde even stil te liggen :D

Ik heb me nooit afgevraagd of dat een relatie tot down zou kunnen hebben, had ook nooit gehoord dat dit een soft marker zou zijn. Ik heb zelf ook een vrij kleine neus, en het modelletje dat hij leek te hebben zit ook op het gezicht van mijn nichtje. En wat er ook met mijn jongen zou mogen zijn, Down heeft hij echt niet. Maar hij heeft wel een heel kleine neus (en een groot hoofd, misschien lijkt het daarom zo klein :D)

8. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Ik vind het geen heel klein neusje hoor! Gewoon normaal :)

9. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Mooi neusje!

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik dacht na de echo dat mijn zoontje een joekel van een neus zou hebben...deze was gewoon normaal
    Niks om je zorgen om te maken

Deel Deze Pagina